Πήρε την φωτογραφία στα χέρια της και αφού την αγκάλιασε, την έβαλε μέσα στην βαλίτσα μαζί με όλα τα πράγματα της. Θώρησε για μια τελευταία φορά τούτο τον χώρο. Ήταν από τις δυσκολότερες στιγμές της ζωής της. Αναθυμόταν την πρώτη μέρα που είχαν φτάσει εδώ με τις αποσκευές τους. Είχε λατρέψει από την πρώτη στιγμή αυτό το σπίτι και ήθελε να περάσει την υπόλοιπη ζωή της μαζί του, μολονότι δεν είχε αρέσει ιδιαίτερα σε εκείνον, βλέποντας την τόσο χαρούμενη, υποχώρησε και έτσι το επίπλωσαν. Ταξιδεύοντας στο παρελθόν, η καρδιά της είχε καταλήξει σαν ένα κομματισμένο παζλ. Δεν θα ατένιζε ξανά αυτά τα λαμπερά μεγάλα καστανά μάτια, ούτε θα άγγιξε τα απαλά μαλλιά του. Ο ήχος της φωνής του δεν θα ηχούσε στα αυτιά της σαν αηδόνι και δεν θα γαλήνευε η ψυχή της από εκείνο το μεθυστικό του άρωμα. Ήταν σφόδρα ερωτευμένη μαζί του αλλά αδυνατούσε να συζήσει πλέον μαζί του, ήξερε πως εκείνος δεν την είχε αγαπήσει, παρά τις επίμονες προσπάθειες της να δημιουργήσει φλόγα στην ψυχρή καρδιά του. Εκείνη, αρχικά, του είχε επιτρέψει να την χρησιμοποιεί κατά το δοκούν αλλά πλέον η κατάσταση έμοιαζε ανεπιστρεπτί. Κάποτε πηγαίναν βόλτες, κάθονταν σε καφετέριες και διασκέδαζαν αρκετά συχνά, τώρα όμως ήταν απόλυτα προσηλωμένος στην εργασία του, που δεν ήταν άλλη από το να συλλάβει τον Kira, τον εαυτό του. Δεν αφιέρωνε καθόλου χρόνο στην σχέση τους, ήταν δύο ξένοι σε ένα σπίτι. Είχε μεταβληθεί τόσο ο χαρακτήρας του, που ήταν έκδηλο πως το μοναδικό πράγμα που τον ενδιέφερε ήταν να γίνει ο θεός του νέου κόσμου. Όταν τον πρωτογνώρισε ήταν σύμφωνη με την δικαιοσύνη του Kira και τον στήριζε με κάθε μέσο, στην πορεία όμως, βλέποντας πως ξεκίνησε να θανατώνει και αθώους ανθρώπους, άρχισε να μεταβάλλεται κάτι μέσα της και αντιλήφθηκε πως οι κινήσεις του είχαν κίνητρα ιδιοτελή. Κάθε ιστορία περιέχει ένα τέλος και ήρθε η ώρα να κλείσει το δικός τους κεφάλαιο. Αποτυπώνοντας και τις τελευταίες σκέψεις της στο γράμμα, το δίπλωσε και το άφησε στον καναπέ. Δεν έπραττε ορθά που ο αποχαιρετισμός τους θα πραγματοποιούνταν μέσω ενός γράμματος παρόλα αυτά αν δοκίμαζε να τον εγκαταλείψει ενώπιον του, θα λύγιζε και τελικά θα παρέμεινε στη ζωή του. Με δάκρυα στα μάτια, έφυγε από το σπίτι, κάνοντας την καρδιά της μαύρη.
Στο κτήριο ο Light μελετούσε την συχνότητα των θανάτων από τον Kira, συγκρίνοντας τα αποτέλεσμα με τον προηγούμενο κάτοχο αυτού του Death note, που κατείχε τώρα στα χέρια της η αστυνομία, και δημιούργησε διαγράμματα που παρέθεταν την δράση των δύο Kira σε παράλληλες στήλες και από κάτω κατέγραψε τα συμπέρασμα του. Κατά την διάρκεια αποθήκευσης της εργασίας του, το κινητό του άρχισε να δονείται.
VOUS LISEZ
Death Note: Alternate ending
FantastiqueΟ Light Yagami είναι ένας μαθητής, ο οποίος μια μέρα βρίσκει το Death Note, ένα σημειωματάριο που είχε στην κατοχή του ένας Shinigami. Με το Death Note στη διάθεση του, ο Light αποφασίζει να δημιουργήσει έναν κόσμο, δίχως εγκληματίες. Ωστόσο, όταν...