O Light τότε αισθάνθηκε ένα επίμονο και έντονο βλέμμα να τον διαπερνά, σαν να βρισκόταν κάποιος πίσω του και τον παρακολουθούσε με απόλυτη προσοχή.
- Ryuk θες μήλο? Χαμογέλασε, βγάζοντας ένα μήλο από το καφέ παντελόνι του.
- Πάντα αντιλαμβάνεσαι την παρουσία μου στο χώρο, είναι άδικο, θέλω μια φορά να σε τρομάξω λίγο. Άρχισε να γελάει.
- Δεν μπορείς. Συνέχιζε να χαμογελάει πονηρά, γυρίζοντας το κεφάλι του προς το Shinigami.
- Φαίνεται πως η Misa σε εγκατέλειψε, και δέχομαι την προσφορά, για το λατρεμένο μου μήλο.
- Θα γυρίσει μην ανησυχείς. Ήταν τόσο πολύ βέβαιος, πως θα επέτρεψε η κοπέλα του, που δεν υπήρχε κανένα ίχνος αγωνίας και φόβου αποτυπωμένο στα μάτια του.
- Πως γίνεται να είσαι τόσο πολύ σίγουρος? Αν πήγε να παραδοθεί στην αστυνομία?
- Η Misa με αγαπάει πολύ, είμαι ότι πιο πολύτιμο για εκείνη, δεν έχει κανέναν άλλον στον κόσμο εκτός από εμένα. Μπορεί στην αρχή να ήμουν θυμωμένος αλλά τώρα δεν έχω καμία αμφιβολία.
- Την τελευταία φορά που την είχα δει ήταν αρκετά στεναχωρημένη, πρόσεχε γιατί μπορεί αυτή η κοπέλα να αποτελέσει το αδύνατο σημείο σου. Άρχισε να γεύεται το μήλο του.
- Τώρα που το σκέφτομαι ορθότερα, νομίζω πως ήρθε η ώρα να απαλλαχθώ από την παρουσία της! Άνοιξε το Death note, σε μια καινούργια λευκή σελίδα, και άρχισε να γράφει το όνομα της.
Ξαφνικά, την στιγμή που ήταν έτοιμος να αναγράψει και το επίθετο της, τα χέρια του άρχιζαν να τρέμουν έντονα και το στύλο έπεσε πάνω στο τετράδιο. Ένας εσωτερικός πόνος άρχισε να αγκυλώνει την καρδιά του και το κεφάλι του άρχισε να βαραίνει από τις σκέψεις. Την απόλυτη ησυχία, διέκοψε ο Ryuk, εκφράζοντας μια διαπίστωση χρήσιμη για τον Kira.
- Αν αφαιρέσεις την ζωή της Misa, η Rem θα σε σκοτώσει, μην το ξεχνάς αυτό!
- Έχεις δίκιο, άλλωστε μπορεί να μου φανεί χρήσιμη κάποια στιγμή. Απάντησε, έχοντας ένα πονηρό βλέμμα στο πρόσωπο του.
Το αγόρι ξάπλωσε στο κρεββάτι, κλείνοντας τα μάτια του και έχοντας δίπλα το Death note. Δεν καθυστέρησε το μυαλού του να εισαχθεί στον κόσμο του ονείρου. Το σώμα του βρισκόταν σε κατάσταση απόλυτης ηρεμίας και ο εγκέφαλος του αναπαυόταν, μετά από μια δύσκολη και απαιτητική ημέρα. Τον ύπνο του όμως ανέστειλε ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα. Ο νεαρός, όντας νυσταγμένος, απάντησε στη κλήση, δίχως να δει ποιος ήταν ο πομπός.
KAMU SEDANG MEMBACA
Death Note: Alternate ending
ParanormalΟ Light Yagami είναι ένας μαθητής, ο οποίος μια μέρα βρίσκει το Death Note, ένα σημειωματάριο που είχε στην κατοχή του ένας Shinigami. Με το Death Note στη διάθεση του, ο Light αποφασίζει να δημιουργήσει έναν κόσμο, δίχως εγκληματίες. Ωστόσο, όταν...