Death note Ending Part 7

77 18 4
                                    

- Light, μάλλον έφτασε η ώρα να στο αποκαλύψω... Έγειρε ελαφρώς προς τα κάτω τον λαιμό της και ένιωθε ένα έντονο σφίξιμο στο στομάχι. Δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη και τα χέρια της έτρεμαν.

O Light, δίχως να δώσει απάντηση, την κοίταξε με σοβαρό ύφος, σταυρώνοντας τα χέρια του στο στήθος και περιμένοντας την απάντηση της. Εκείνη απέφευγε να τον αντικρύσει κατάματα και για λίγα δευτερόλεπτα επικράτησε απόλυτη ησυχία. Ο μόνος ήχος που ακουγόταν, ήταν οι δύο ανάσες τους που χόρευαν ρυθμικά στον αέρα.

- Είμαι έγκυος. Η λέξη βγήκε με δυσκολία από την άχρωμη φωνή της, οι παλμοί της καρδιά της οξύνθηκαν σφόδρα και τα θλιμμένα μάτια της ήταν σχεδόν έτοιμα να εκραγούν από την ένταση της στιγμής.

- Πόσο καιρό το κρατούσες κρυφό? Η έκφραση του δεν είχε μεταβληθεί ούτε στο ελάχιστο και δεν είχε διαταραχθεί η ψυχική του ηρεμία.

- Την ήμερα που γύρισα αργά και τσακωθήκαμε το έμαθα. Απάντησε με τρεμάμενη φωνή.

Είχε μείνει έκπληκτη και συγκεχυμένη από την αντίδραση του, δεν περίμενε να συμπεριφερθεί με τόση νηφαλιότητα, ασυγκινησία και ψυχρότητα. Ήταν φανερό πως τα λόγια της δεν τον είχαν αγγίξει συναισθηματικά. Εκείνη την στιγμή συλλογιζόταν αν τα προηγούμενα λεγόμενα του αλήθευαν, καθώς η αγάπη για την οποία ομιλούσε δεν διαγραφόταν στο πρόσωπο του. Είχε όμως λησμονήσει, πως είχε απέναντι της ένα όν άκρος λογικό, έναν ατσάλινο χαρακτήρα που μπορούσε να διαπεράσει κάθε δυνατό ορυκτό, ένα μαύρο τριαντάφυλλο, που μπορούσες σε δευτερόλεπτα να μαγευτείς από την ασύγκριτη ομορφιά του αλλά αν δοκίμαζες να το αγγίξεις, τα αγκάθια του θα σε λάβωναν αθεράπευτα. Αυτός ήταν λοιπόν ο Kira.

- Έπρεπε να μου το είχες πει εκείνη τη στιγμή και θα το είχαμε διευθετήσει το ζήτημα.

- Τώρα μπορείς να καταλάβεις το λόγο που δεν μπορεί να συνεχιστεί η σχέση μας? Δεν το θες το παιδί η κάνω λάθος? Τα δάκρυα της ήδη είχαν αρχίσει να πέφτουν και να διαπερνούν τα μαγουλά της, σαν τις πρώτες σταγόνες της βροχής.

- Δεν χρειάζομαι παιδιά στη ζωή μου. Μπορείς απλά να κάνεις έκτρωση. Της απάντησε αδιάφορα.

- Ποτέ! Αντίο Light! Σήκωσε το πρόσωπο της και τον κοίταξε με σπίθες στο βλέμμα της.

Death Note: Alternate endingOù les histoires vivent. Découvrez maintenant