-Öncelikle hikayeme başlamadan önce: http://www.wattpad.com/17414293-better-than-the-usual-zayn-malik-fanfiction bu hikayenin yazarı, benim daha önceden One Direction Team Hikayeleri sayfasında ki Better Than The Usual tanıtım videomu, hikaye tanıtımımı, hikaye karakterlerimin adını, hatta hikayemin adını tam anlamıyla copy-paste yapmış. Hiçbir şekilde izin almaksızın yaptığı emek hırsızlığına karşın belirtmek isterim ki, artık sanal ortamlarda bile en ufak hile-hırsızlık-şahsa hakaret vs. nedenlerden dolayı savcılığa verilecek suç duyurusuyla olayların daha da büyütülebileceği haklara sahibiz ve ben bu konu konusunda ki hassasiyetimi, yasal yollara başvurarak işleri maddi manevi olaylara götürebilirim. Çünkü burada bir hırsızlık söz konusu. Ufacık şeylerin bile artık büyük sorunlara yol açtığı hukuki haklara sahipken bu yazar hikayeyi kaldırmazsa gerekli işlemleri başlatacağımdan kendisini kesinlikle temin ederim.
Avukat olan kuzenim ile bu konuyu görüştüm, bana vereceğim bir dilekçe ile, hikayeyi paylaşan kişinin, paylaştığı yerin adresine, ev adresine, telefon numarasına kadar ulaşılabileceği ve deliller sonucu ise tazminat davası açılabileceğinden bahsetti. Ben zaten hikayenin görüntüsünü, her şeyini çekip belgelendirdim, eğer bu hikayenin yazarını tanıyorsanız kendisine hikayeyi kaldırmasını söyleyin lütfen.
Herkes artık yasal haklarıyla kendini korumalı ve bende bunu yapmadan evvel, şahsa bir uyarı mesajı yazdım paylaştığı hikayenin altında. Sizlerde eğer onu tanıyorsanız gereken açıklamaları yapıp, işin daha fazla büyümeden hikayeyi kaldırması gerektiğini iletirseniz sevinirim.
Şimdi, 2. bölümü yazmaya gidiyorum, okuduğunuz için teşekkürler. :)