DÖNÜŞ

377 9 4
                                    

Herkese merhaba,
yıllar sonra.
Ciddi anlamda yıllar sonra.
O kadar çok şey yaşadım ki, hayatımdaki her şey gibi kalemimde yarım kaldı, bunun için sizden özür dilesem de bir şey ifade etmeyeceğinin farkındayım.
Çünkü çok uzun zaman geçti yazdıklarımın üstünden. Yayından kaldırdığım oldu, hikayelerimi tamamen silmek bile istedim bir dönem.
Yaşadığım onca aksi felakat şeyleri burada tek tek açıklayamayacağım gibi, sadece geri döndüğümü söylemek istedim burada olanlar için.
Hikayeye ne zaman devam etmeye başlarım tam tarih veremem.
Bilmiyorum gördünüz mü yeni bir hikaye yazıyorum Safe And Sound.
10 bölüm yazdım 3 günde ve yayınladım, kurgusuna yarım saatte karar verdiğim ve tamamen ruh halime göre gelişen bir hikaye.
Oy almayı yada okunmayı beklemeden yazmaya başladım ama kısa sürecek, 20 yada en fazla 30 bölüm yazacağımı düşünüyorum.
O hikayeyi yazma nedenim hayal gücümü geliştirmek, yazmaya yeniden heveslenmek için.
Düşünün 1 günde 6 bölüm yazıp yayımladım, iki gün sonra 4 bölüm daha yazdım. Hikayeyi yakında final yapıp asıl yarım bıraktıklarımı tamamlamaya odaklanacağım.
Kısacası diğer hesabımda (stumbleuponlove) yazdığım Why Are You My Clarity, bu hesabımda ki Red ve Unconcerned'de tamamlanacak.
Hemen final olmayacak, yani yeni bölümler gelecek.
Belki aynı anda hepsine bölüm eklemektense ilk önce bir tanesini yazıp final yapar öyle diğerine geçerim. Henüz bu konuda karar vermiş değilim ama her ne olursa olsun bu yılı saymazsak bile 2017 yılında hikayelerim bol bölümlerin olduğu hale gelip öyle final yapacak.
Öyle işte, hesabıma uzun bir süre girememiştim bir kaza geçirdim ve hafıza kaybı yaşadım.
Ama e posta falan derken bir şekilde buldum sonunda.
Yani buralardayım, konuşmak isterseniz.
Şimdilik şuan yazmakta olduğum hikayemle ilgiliyim, o bitince hangi hikayeye devam edeceğimi açıklarım.
Bu zamana kadar okuyan, hala kütüphane yada arşivinde saklayan herkese teşekkür ederim.
Ve tekrar, sizleri hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim..
Sevgiyle kalın.
-R.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RED | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin