MERHABA CANIMLARIM SINIRIN GEÇTİĞİNİ GÖRDÜM! VE ÇALIŞTIĞIM İÇİN MECBUR, MOLA+YEMEK+ÇAY VS SAATLERİMDE BÖLÜMÜ YAZMAYA ÇALIŞICAM. NE ZAMAN GELİR NET BİR SÜREÇ VEREMEM AMA YAZACAĞIMDAN EMİN OLUN VE MUHTEMELEN UZUN BİR BÖLÜM OLACAK YANİ EN AZINDAN GEÇEN BÖLÜM Kİ GİBİ KISA FALAN DEĞİL.
ŞUAN EKLEMEK İSTEDİĞİM BAZI ŞEYLER VAR, MESELA BAZI ŞEKER YORUMLAR YAPAN OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR ETMEM GEREKİR,
Sevgili ''JBOneDirection'' öncelikle o uppppppp uzuuuuuuuuuuuuun yorumun için sonsuz teşekkürler ve kafiyeli olmasa bile eğlenceli şiirine BA-YIL-DIM!
Sevgili ''dreamersloveme'' yorumun için sonsuz teşekkürler! Şuan ben ve bir arkadaşım bölümleri İngilizce çevirmeye başladık canım, şu sıralar çok yoğun olduğum için çeviri ile pek ilgilenemedim. Ama o da olacak :)
Sevgili ''ameliapound'' benim Facebook hesabımda Amelia Pound adlı bir sevimli bir kız var, o sen misin emin olamadım! :D
Sevgili ''vampireegirll'' neredeyse bütün bölümlerimde yapmış olduğun yorumlar için sonsuz teşekkürler! Desteğin benim için önemli :)
Ve son olarak Sevgili ''NevraMutlu'' ile ''SudeSnmez'' kızlar bölüm hakkında yapmış olduğunuz yorumlar için teşekkür ederim. :)
ASLINDA BÜTÜN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM BANA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN. BEN BÜTÜN YORUMLARI OKUYORUM AMA DEDİĞİM GİBİ, BÖLÜM HAKKINDA Kİ FİKİRLERİNİ YAZAN ARKADAŞLARIN DÜŞÜNCELERİNE ÖNEM VERİP DAHA SIK TAKİP EDİYORUM. O YÜZDEN BAŞTA YUKARIDA YAZMIŞ OLDUĞUM OKUYUCULAR OLMAK ÜZERE, BÜTÜN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER!
BEN ARADA BÖYLE TEŞEKKÜR KONUŞMASI YAPARIM SİZLERE. dsakjkd -HappilyBitch