M-am trezit. Primul lucru pe care l-am văzut a fost un tavan alb, care avea o lustră ce părea făcută din ametist. Unde mă aflam? Am început să mă uit în jur. Am văzut o cameră cu pereți cu pereți mov și cu parchet portocaliu. Mă aflam într-un pat. Apoi a intrat pe o ușă o femeie ce avea capul acoperit cu o glugă neagră din stofă. Când am verificat dacă am bandana pe al treilea ochi, am observat că aceasta lipsea. Am început să o caut disperată, dar deja femeia mi-a văzut al treilea ochi. Vai de mine! O să mă omoare? Dar aceasta mi-a spus pe un ton blajin:
– Calmeazăte! Nimeni nu îți va face nimic rău.
– Cine ești tu? am zis timidă.
– Eu mă numesc Amy.
– Te rog, nu mă omorî!
– Dar de ce te-aș omorî?
– Pentru că am un al treilea ochi și sunt un demon
– Nu ești un demon!
– Atunci cum se numește o persoană care și-a omorât părinții? a spus cu lacrimi în ochi.
– Nu ți-ai omorât părinții!
– De unde știi?
– Tu ești o persoană specială. Ai un destin special. Tu ai datoria de a salva lumea de la niște catastrofe uriașe. Mi s-a arătat în timp ce meditam viața ta. Tot ce ai făcut, unde ai locuit și unde te voi găsi. Mi s-a spus că va trebui să te antrenez.
– Dacă știi totul despre mine, atunci spune-mi unde m-am născut.
– Te-ai născut pe insula Seda. Mi-am dat seama după vestimentație.
– Atunci spune-mi când e ziua mea?
– E chiar azi. Acum mă crezi?
– Da.
– Apropo de ziua ta. La mulți ani! Și mi-a oferit un tort.
Am îmbrățișat-o și i-am mulțumit.
– Acum trebuie să vorbim despre niște lucruri importante. Atunci când te-ai enervat pe tatăl tău... ai dezlănțuit o putere foarte mare. Atunci nu ai putut să o controlezi. Eu te voi învăța să controlezi această putere.
– Îmi voi da silința.
– Acum să îți explic cine sunt. Apoi și-a dat gluga jos. Avea ochii verzi, părul șaten cu șuvițe mov, împletit într-o coadă pe o parte și pielea albă. M-am născut aici, în Ecla. Familia mea era una de persoane normale, dar știau că eu nu sunt un demon. M-au antrenat, știind că la rândul meu te voi antrena pe altcineva, adică pe tine. Apropo de tort.
Apoi a luat niște lumânări, le-a pus pe tort și le-a aprins. A început să îmi cânte „ Mulți ani trăiască”. Apoi, eu cu lacrimi în ochi am suflat în lumânări. Ea mi-a dat un cadou. L-am deschia. Era un colier din argint. Nimeni nu mi-a mai dat așa ceva. Îl iubeam.
CITEȘTI
O alt fel de persoana
RastgeleAbbie s-a născut pe o insulă săracă numită Seda de pe planeta Osedia. Oamenii o consideră un demon din cauza unei calități sau mai bine spus o responsabilitate.