DİĞER BABASI MI?
DİĞER BABASI...
BABASI DİĞER..
Şaşkınca Jongin amcanın yüzüne bakarken,kısa boylu amca yanımıza geldi.
"Ah çok üzgünüm.." diyerek yanıma oturup,bir elini saçlarıma koydu.
"Demek sen Kaisoonun en yakın arkadaşısın! Bende Kaisoonun babasıyım. Memnun oldum."
Tam konuşmak için ağzımı aralamıştım ki, Kaisoo yanımıza geldi.
"Chanhyun odama gidelim mi? Baba sen hani geç kalıyordun,Jongin zaten yanımızda sen gidebilirsin." Kaisoo elimi tutup çekiştirirken, çoktan istemeyerek ayağa kalkmıştım.
Saygı gereği iki amcanın önünde eğildikten sonra Kaisoonun çekiştirdiği yöne doğru yürümeye başladım. En sonunda bir odanın kapısını açıp içeriye girdikten sonra derin bir nefes aldım. Odanın duvarları mavi renkliydi. Kocaman bir yatak ve duvarlar ile uyumlu olan dolaplar. Cidden çok güzeldi. Odaya hayranlık ile bakarken Kaisoo eline apple tabletini alıp yatağın üzerine oturdu.
Etrafa göz atmayı kesip Kaisoo'ya baktım. İki tane babası vardı. Annesi yoktu. Yani... Nasıl olabilir ki? Okuldaki arkadaşlarımın hepsinin anne ve babası var. Yani baba ve babası yok. Kaisoo bakışlarımdan düşüncelerimi anlamış gibi söze başladı.
"Biliyorum,biliyorum iki tane babam olması garip. Yatağa yanıma otur her şeyi anlatacağım."
Yatağa tırmanıp, karşısına bağdaş kurarak oturdum.
"Aslında öz babam Kyungsoo, işte babam çok severek evlendiği eşi ile mutlularmış sonra annem hamile kalmış. Ama bir sorun yada doktorların görmezliği ile annem beni doğurduktan sonra ölmüş."
O kadar masum bakıyordu ki şuan bana. Tüm dünya karanlıkmış da o tek aydınlık olanmış gibi. Anlatırken gülümsüyordu. Sanki her şey bir oyunmuş gibi..
"Sonra Kyungsoo babam annemin ölümünü kaldıramadığı için psikolojik tedavi almaya başlamış orada Jongin ile tanışmışlar. Sonra işte aşk ya bu."
Tüm bunları yorgana bakarak anlatmıştı 'aşk ya bu' kısmında gözlerini gözlerime sabitledi.
"Jongin babama çok fena aşıkmış aslında Jongin düzmüş yani babamı görene kadar. Sonra sürekli konuşuyorlarmış filan Jongin babama açılmış, babam ilk başta kabul etmemiş ama Jongin hasta olduğu için kabul etmiş."
"Jongin amca ne hastası ki?"
"Aslımı var. Bundan öncede lösemi hastalığını atlatmış. Jonginin babası hep, 'Kyungsoo Jongine bir mucize oldu. Tanrı onların saf aşkını izlemek için Jongini iyileştirdi.' der.Bazen öyle bir öksürük krizi geliyor ki.."
"Ama sağlıklı duruyor..."
"Dıştan öyle duruyor ama spor yapmıyor ve biliyor musun o çok iyi bir dansçı ama hastalığı yüzünden dans etmiyor artık. İşte bende doğduğumdan beri iki tane babam var."
Tekrar baktı gözlerime. İri gözlerinin içi parladı bu sefer.
"İnan bana ChanHyun aşk beden ile alakası olmayan bir şey. Aşk kalple alakalı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChanHyun [Düzenleniyor]
FanfictionÜnlü iş adamı Park Chanyeol ve sektereri Byun Baekhyunun gayrimeşru çocuklarının ağzından hayat hikayesi...