Kaisoo ile güzel bir akşam geçirmiştim. İlk defa bir arkadaşım ile bu kadar rahatım. Eve Jongin amcanın arabası ile gelmiştik. Araba evin önünde durunca kemerimi çözdüm.
"Teşekkür ederin Jongin amca."
"Önemli değil."
Tam arabadan inerken,peşimden Kaisoonunda geldiğini görünce dönüp ona baktım.
"Bir şey mi va-"
Minik kollarını belimin etrafına sardı..
Bense öylece durmuştum. Jongin amcada arabadan indikten sonra Kaisoo yavaşça geri çekildi.
"Siz çocuklar çok iyi anlaşıyorsunuz galiba."
Jongin amca gülümseyerek bize bakıyordu. Bu amca gülmesin,ağzına vurasım,yanaklarını sıkasım geliyor.
"Seni babana sağlamca teslim edeyim."
Kaisoo,Jongin amca ve ben kapının önüne gelip, zile bastıktan sonra beklemeye başladık.
Kapı hızlıca açılıp, kocaman kulakları ile sertçe bize bakan Yodaya bakarken, gerilmiştim. Ne yapacağımı bilemeyerek Yodaya sarıldım.
"Y-y-yoda senin burada ne işin var. Babam nerede?"
"Buradayım."
Babamın yumuşak sesini duyunca hızlıca ona baktım.
Babamda yanımıza gelince Jongin amca hepimize teker teker baktıktan sonra gülümsedi.
"Merhaba Baekhyun ve Chanyeol,sizi görmek ne kadar güzel."
Naber gençler. Keyifler iyidir umarım. Arka arka bölümler gelmeye devam edecektir. Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin. Bu tilki kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChanHyun [Düzenleniyor]
FanficÜnlü iş adamı Park Chanyeol ve sektereri Byun Baekhyunun gayrimeşru çocuklarının ağzından hayat hikayesi...