Kutunun kapağını yavaşca açıp yanıma koydum. Kapalı olan gözlerimi açarak karşıma çıkan beyaz a4 kağını alıp sakin bir tavırla açtım. Derin bir nefes alarak,okuyacaklarımı hem merak hemde korku ile beklerken,heyecandan terliyordum. İkiye katlanmış olan kağıdı açtım.
Merhaba seni aptal! Bunca zaman neden bekledin hala anlamıyorum. Eminim doğum günü dileğini bile bu kutuda olanları öğrenmek adına dilemişsindir sen. Lafı fazla uzatmayacağım sadece sana söyleyeceğim birkaç cümlemem var. Chanhyun yıllarca kandırıldın. Bu kutuda olan her şey gerçek. Kanıtlar ile sana sundum. Umarım yıkılmazsın, yıkılsanda yanında her zaman ben olacağım. Beni ara! –seniçoközleyenkimkaisoo
Yıllarca kandırıldın cümlesinden sonra neler yazdığını okuyamadım. Boğazımda birşeyler düğümlendi. Kandırıldım. A4 kağıdını yanımda duran kutunun kapağının üzerine koyup yazana diğer kağıtları okumaya başladım.
Park Chanyeol, ünlü bir iş adamının oğludur. Lise yıllarında açtığı ınstagram hesabında yakın bir erkek arkadaşı ile paylaşdığı fotoğraflar yüzünden gündeme düştü daha sonra bilinmedik bir nedenden dolayı hesap kapatıldı. –Birmagazinsitesi
Park Chanyeol,ünlü iş adamının olmak ile beraber çok iyi bir bataristtir,babasının işi olmasaydı müzisyen olmak istediğini söylemiştir. Lisedeki yaptığı olumsuz tavırlar yüzünden ailesi internet üzerindeki hesaplarını kapatmıştur. –Başkabirinternetsitesi
Park Chanyeol, yakışıklığı ile tüm iş adamlarını yıkacak derecede bir kişidir. Büyük kulakları yüzüne bir sevimlilik yerleştiriyordur. Lise yıllarında açtığı ınstagram hesabında yakın bir arkadaşı ile samimi fotoğraflar paylaşması ve ardından hesabını kapatması ile bir ara gündeme geldi.-Öbürinternetsitesi
Neler olduğunu kavrayamasamda yavaşca yutkundum. Diğer kağıdı elime aldım. Zımbalanmış kalın bir kalda olan kağıtlara teker teker göz attım.
Park Chanyeolün ınstagramını kapatmadan önce paylaştığı fotoğraflardan bir kaçı;
...
Fotoğraflara bakarken açılan ağazımı kapatamamıştım. Babam ve... Chanyeol.. Yoda...
Hayır,hayır,hayır... kafamı olumsuz anlamda sallayıp hızlıca kutunun içine göz attım. Ses kayıt cihazını görünce hemen onu elime alıp başlatma düğmesine bastım.
İlk önce Kaisoonun sesi duyuldu.
"Teyze lütfen anlat."
Kaisoonun tatlı konuşması kulaklarıma doldu. Ses kaydında neler öğreneceğimi merakla bekliyordum.
"Tamam,tamam anlatıyorum. Şimdi Chanyeol amcan ile Baekhyun yani şu senin arkadaşın varya babasından bile yakışıklı olan Chanhyun, ah ah çocuğun isminde bile aşkları var Kaisoo baksana, Chanyeol ve Baekhyun. Neyse bunlar onyedi yaşlarına birbirlerine öyle tutuldular ki yavrucum. Hiçbir kuvvet onları ayıramayacak gibiydi. Ah Chanyeolüm ne şarkılar yazdı Baek'e. Sonra Chanyeolün babası öğrendi ilişkilerini. Dediki Chanyeola 'ya ayrılınsınız,ya ayrılırsınız. Ayrılsanda,ayrılmasanda hemen yarın benim istediğim bir kız ile evleneceksin' pis adam,pis. Hiç sevmiyorum herifi. İşte Chanyeol baktı yapacak bir şeyi yok. Ayrıldılar. Ama bunun üzerine öğrendik ki bunlar evlatlık edinmişler! Olaylar olaylar Kaisoo. Chanyeolün babasıda tutturdumu çocuğu Baekhyun doğurmuştur diye,kıza benziyor diye. Chanyeolde çocuğu alıp evlendiği kadın ile bakmasını söyledi. Baekhyun tabikide vermedi. Zaten o arada koptu Chanyeol ve Baekhyunun ilişkileri. Sonra ben ne öğrendim bir bilsen! Meğersem bu Baekhyun Chanyeolü aldatmış! Chanyeolde o yüzden babasının emrine uymuş. Chanyeol her Baekhyun konusunda sinirlenir ona küfürler ederdi. Sonra çocuk var ya arada birde Chanyeol hala tabi Baekhyunu seviyor. Her Pazar çocuğu görmeye gitmeye başladı Baekhyuna. Oda yetmedi sekteteri olarak işe aldı Baekhyunu. Ah işte yavrucum öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChanHyun [Düzenleniyor]
FanfictionÜnlü iş adamı Park Chanyeol ve sektereri Byun Baekhyunun gayrimeşru çocuklarının ağzından hayat hikayesi...