14

278 19 0
                                    



Bir şeylerden korkuyorum. En son okuduğum kitabın sonunda, "Her şeyi bilmemek her zaman iyidir." Yazıyordu. Kitabın sonunda dona kalmıştım. Kitabın bir bölümünde tanrı gibi her şeyi biliyor, bir bölümünde ise hiçbir şeyden haberi olmuyordu. İki dünya arasındaki farkı bana dibine kadar göstermişti. Korktum. Öğreneceklerimden korktum. O yüzden Kaisoo heyecanla her şeyi anlatmaya kalkınca onu susturup bilmek istemediğimi söyledim. Çünkü Korktum, kaybetmekten,delirmekten,hissizleşmekten. Bilmemek istiyorum artık. Zamanı gelince öğrenirim nasıl olsa. Bu düşünce ile aradan tam iki yıl geçti.

Sallana sallana eve doğru gidiyordum. O kadar yorgundum ki. Liseye geçmeme çok az bir zaman kalmıştı ve ben lanet olacası bir sınava çalışıyordum.Özel okulda okuyunca işler daha zorlaşıyordu. Yok blok dersler, yok etütler, yok ödev kontrolleri,yok test çözme sayıları...

Son dersim bedendi ve eve birkaç adım kala çantamı yerde sürüklemeye başladım. Zile bastıktan sonra beklemeye başladım. İlk çalışımda kapı açılmadı, ikincidede açılmayınca babamın işte olabileceği aklıma geldi ve anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.

"İYİKİ DOĞDUN CHANHYUN! İYİKİ DOĞDUN CHANHYUN! İYİKİ DOĞDUN CHANHYUN."

Karşılaştığım manzara ile ağzım açık kalmıştı. Babam elinde kocaman bir pastayı tutuyordu, tüm sınıf arkadaşlarım ve onların velileri yanlarında durup bana mutlulukla gülümsüyorlardı.Chanyeol amca bile vardı! Bir anda olan bu olay yüzünden gözlerimin dolmasına engel olamadım. Ben hiçbir zaman doğum günümü kutlamazdım. Bu ilkti.

"Hey hadi üfle mumları." Baekhyun babam heyecanla söylemişti.

"Oraya 15 tane mum dizdim ben." Chen her an üzerime atlayacak gibi bana bakıyordu.

"Dilek tutmayı unutma Chanhyun!" Jongin amcanın sesi ile ona döndüm, beni etkileyen gülüşü ile bana bakıyordu.

Gözlerimi sımsıkı kapattım.

Tüm gerçekleri öğrenmek istiyorum.

içimden geçirdiğim cümle ile mumları üfledim.

Hazırda bekleyen Chen bir anda üzerime doğru uçuş yaptı.Babam cidden son anda kurtardı pastayı. Chen bana sıkıca sarıldı. Öyle bir sarıldı ki.. nefes alamadım.

"C-Che-en.."

"Doğum günün kutlu olsun!"

ChanHyun [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin