12

296 20 0
                                    

"Siz tanışıyor musunuz?"

Merakıma yenik düşüp sormuştum. Nasıl tanışabilirler ki? Merakla yüzlerine bakınırken Kaisoo konuştu.

"Chanyeol amca, Kyungsoo babam ile kuzen. Hemde ortaklar. Chanyeol amca seninde Kyungsoo babam ile toplantıda olman gerekmiyor muydu?"

Yoda yada yeni öğrendiğim ismi ile Chanyeol Jongin amcanın yüzüne baktıktan sonra Kaisooya baktı.

"Haklısın Kaisoo ama önemli bir neden yüzünden buraya gelmek zorunda kaldım."

Chanyeol konuşurken Kaisoonun nasıl maçta onu tanımadığını düşündüm. Cidden eğer tanıyıp sırf beni oyalamak için yapmışsa bunu... O lanet okulda huzur aramasın!

Jongin amca ellerini pantolonun cebinde gezdirip,konuştu.

"İlacımı unutmuşum gitsek iyi olacak Kaisoo ve Baekhyun bir ara buluşalım." kocaman gülümsedikten sonra Kaisoonun elini tutup, arabalarına doğru yürüdüler.

Kapıyı kapatıp içeriye doğru yürürken Yodaya bakarak sordum.

"Önemli işin neydi burada."

Hepimiz ayrı koltuklara oturduktan sonra Yoda cevapladı.

"Baban hasta olduğunu söyledi o yüzden geldim. Telefonda sesi kötüydü. Bende acale ile geldim."

Babama donup yüzüne baktım. "Şimdi nasılsın baba iyi misin?"

Elimi sıkıca tutup cevap verdi."İyiyim tatlım. Chanyeol amcan bana iyi baktı."

Babamın güzel gülümsemesini görmek beni mutlu.

Yodaya dönüp gülümsedim. "Yoda~" sevimlice konuştum (saçmalamayın tabi ki de Kaisooyu taklit etmiyorum!.. Birazcık olabilir... Tamam tamam baya Kaisooyu taklit ettim.)

Chanyeol samimice gülümseyerek yüzüme baktı.

"Efendim~"

Benim gibi tatlı konuştu. Yah bu adamı cidden seviyorum.

"Sana bundan sonra Chanyeol diyebilir miyim? Büyüdüm sonuçta."

"İstediğin gibi seslene bilirsin."


Biliyorum betimlerim şu bölüme kadar zayıftı ama bir çocuğun düşünleri olduğu için bu kadar kısa yazıyorum ilerki bölümlerde yazı stilim değişecek. Bu tilki kaçar. Vote ve yorumları bekliyorum.

ChanHyun [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin