Clara arenaya geldiğinde Cathana onu görmeden ok hedefinin arkasına saklandı. Onu izlemeye başladı. Yanında Zara vardı. Beraber prova yaptıklarını düşündü. Hedefin arkasından yavaşça çıktı. Onlara doğru yürümeye başladı. Zara korkudan ne yapacağını şaşırdı. Çığlık atıp arkasına bile bakmadan oradan uzaklaştı ve bir ağacın arkasına saklandı. Cathana orda bekliyorduCathana : Clara sakin ol. Biliyorum korkuyorsun. Ama en kısa zamanda normale döneceksin. Doktor Sarah her gün daha iyi olacağını söylüyor. Şimdi lütfen sakin ol.
Ama Clara hiç konuşmuyordu sadece yürümeye devam ediyordu. Cathana ve Clara'nın arasında 2 metre kalınca Cathana bağırmaya başladı. GELME ! GİT ! UZAKLAŞ ! LÜTFEN ! Daha fazla dayanamadı. Cathana uğurlu okunu aldı. Yaya taktı. Clara'ya uzattı. Onu gerçekten öldürmeyecekti. Sadece korkutmak istiyordu. Ama o bir PSİKOPAT. Korkuları yoktur. Ne yaptığını bilmez. Clara bağırdı.
Clara : Hadi ! Vur beni ! Öldür , gideyim burdan !
Cathana : Sana zarar vermeyeceğim. Lütfen uzak dur !Clara delice bir gülüş attı. Cathana artık daha fazla korkuyordu. Eli titremeye başladı ve kaydı. Ok oracıkta Clara'ya doğru gidiyordu. Ama Clara elini kaldırdı. Oku eliyle sardı. Elinin içinden geçti. Kemikleri gözükürcesine kan kapladı. Cathana ağlamaya başladı. Clara Cathana'nın yanına geldi. Önce okla kolunu yavaş bir şekilde dürttü. Cathana tepkisizdi. Sadece karşıya bakıyordu. Ve göz açıp kapayıncaya kadar Clara hızlıca oku Cathana'nın gözüne soktu. Ok kafasının arkasından geri çıktı. Birden yere düştü. Cathana ikizi ve uğurlu oku tarafından ÖLDÜRÜLMÜŞTÜ.
Clara olanlara tepkisiz kalırken Zara ağacın arkasında bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Ama olan oldu. Cathana öldükten sonra Zara'nın ayağının altındaki yaprak yığını ağırlığına dayanamayıp devrildi. Sesinden dolayı Clara başını sağa doğru çevirdi.
Zara : Hassiktir !
Clara : Zara ! Gördüm seni. Saklambaç mı oynuyoruz. Seni gördüm ! Sobeeee !
Zara : Sen bir katilsin. Hem de kendi kardeşinin katili !
Clara : Ban katil değiliiim !
Zara : Doğru unutmuşum. Sen bir PSİKOPATSIN !
Clara : HAYIIIR !Zara korkmuştu. Hiç ses çıkarmadan tüm hızıyla oradan kaçtı. Ama Clara hiç peşinden gitmedi. Tam aksine onun gittiği yönün tersine evine doğru yürümeye başladı.
Apartmanın önüne geldiğinde şaşırmıştı ama tepkisizdi. Apartmandan herkes çığlık çığlığa kaçmaya çalışıyordu. Clara içeri girdi. Bodrumdan çıkan yüksek alevler tüm apartmana yayılıyordu. Clara yavaşça apartmandan çıktı. Eğer elini , başını yarmaz ; Cathana'yı dinleyip bodrumdan çıkmasaydı şu an orada yanarak ölmüştü. Ama şimdi psikopat biri olarak hayatına devem edecek. Ve kendisi ölmese de ona en çok yardım eden kişi olan ikizini öldürdü. Artık yardım edecek biri yok. Kendi başına yaşamalı. Bir PSİKOPAT olarak.
Zara evine doğru gidiyordu. Biraz daha sakinleşmişti. Ama Cathana'nın ölümü onu uzun süre etkileyecekti. Apartmanın önüne geldi. Çantasından anahtarını almak için elini koydu. Ama anahtar yoktu o sırada bir ses geldi.
Kevin : Bunu mu arıyorsun ? Bugün arenaya giderken düşürmüşsün. Arkandan bağırdım ama duymadın.
Zara : Ver şunu ! Teşekkürler. Gidebilirsin !Adı Kevin Levine. Zengin bir ailenin tek çocuğu. 9 yaşından beri Zara'nın arkadaşı. Zara küçükken hep onunla oynar onunla gezerdi. Kevin evime gitmem lazım deyince bile olmaz izin vermiyorum derdi. Hatta 10 yaşında bir gün Kevin'a evlenme teklifi etti. Ama Kevin saçmalama daha çok küçük olduğumuzu bilmiyor musun ? Diye sorunca Zara ona küstü. Tabiki hala ondan nefret etmiyor ama hep trip atıyor.
Zara : Sana git dedim !
Kevin : Neden benden hala nefret ediyorsun ?
Zara : Sana duygularımı açmıştım. Ama sen tepki bile vermedin. Yine de şu an kızmamın sebebi bu değil.
Kevin : Peki ne benimle mi ilgili ?
Zara : HAYIR KEVIN ! SENİNLE İLGİLİ DEĞİL ! HER ŞEYİ KENDİ SUÇUNMUŞ GİBİ GÖRMEKTEN VAZGEÇ ! CATHANA ÖLDÜ TAMAM MI ? HEM DE KENDİ KARDEŞİ , CLARA ONU ÖLDÜRDÜ ! Bu yüzden sinirlerim bozuk.Kevin : Clara mı ? Neden kendi kardeşini öldürsün ki ?
Zara : Fark etmiyor muydun ? Aylardır PSİKOPAT !
Kevin : Peki niye tımarhaneyi aramadı ? Rahatça iyileşirdi.
Zara : Kardeşinden ayrılmak istemedi belki de.
Kevin : Onun yerine ölmeyi tercih etti.
Zara : Her neyse Kevin artık gider misin ?Kevin cevap vermeden yürümeye başladı. Zara ise kapıyı açtı. Sinirleri bozulmuştu ağlayarak apartmana girdi.
Clara apartmanın önünde dakikalardır gülüyordu. Psikopatça bir gülüş. Gelen geçen kimse yüzüne bakıp onunla konuşmadı bile. Öylece durmaya devam ederken ambulans sireni duyulmaya başladı. Bir anda Clara'nın gözlerinin önünde bir ambulans belirdi. İçinden iki adam indi. Birinin elinde beyaz bir gömlek diğerinin elinde ise bir iğne vardı. Clara gülmeyi kesti. Tepkisizdi. Elinde gömlek olan adam gömleği Clara'nın kollarından geçirerek sırtında bağladı. Clara bir kaç kere çığlık attıktan sonra elinde iğne olan adam onun yanına geldi iğneyi kızın koluna değdirdiği an yere yığıldı. Onu kucağına alıp ambulansın arka kısmına koydu. Ve hızlıca uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
Horror7 aydır psikolojisi bozuk olan Clara Swift son günlerde korkunç davranmaya başlıyor. Herkes onun için endişelenirken hayatında çok fazla kayıp olduğunun farkına varmıyor.