Sana İhtiyacım Var

34 0 0
                                    


- Geceleri hiç uyumaz mısın sen ? 

- Rahat bıraksan uyuyabilirim aslında.

- Nasıl yani ? 

- Her gece tam uykuya dalacakken aklıma geliyorsun. Her mesaj attığında suratıma oturan gülücüklerimin intihar edişlerini izliyorum. Sonra da olmayacak hayaller kuruyorum en baştan. Yeri değil zamanı değil diye kızıyorum kendime ama kuruyorum.

- Hiç uykun gelmiyor mu ? 

- Birini gerçekten sevdiğin gece bu sorunun cevabını alacaksın. 

- Ben sevdim birini. Biliyorum bu sorunun cevabını. 

- Beni sevseydin bilmiyor olurdun. Hep seni hak etmeyenlerin peşinden koştun sen. 

- ...

- Sana ihtiyacım var. 

- ...

- Seni seviyorum 

- Mesaj atmaz mısın artık lütfen. Ben sevmiyorum. 

- Kokun hala burnumda. Başım dönüyor. 

- Sarhoş musun sen ? 

- Hayır ! Ben sarhoş olmam lan ! Hiçbir acı beni sarhoş edemedi , bir iki şişe mi sarhoş edecek ?

- Hemen eve git. Sokağa bir yere sızma. 

- Sarhoş değilim diyorum sana. Sadece parfümünü kullanan birisi geçti yanımdan. 

- Daha fazla dolaşma o şekilde. Başına bir şey gelmesini istemem bu yüzden. 

- Neden gittin ? 

- ...

- Cevap versene. Eksik mi sevdim seni. İyi geceler mi demeyi unuttum. Güneş doğdu da ben mi günaydın demedim. Söylesene. 

- Olmadı işte. Yapamadım. 

- Gittin ya sen şimdi. Yağmurlu gecelerde şimşeklerden korkup korkmadığını merak etmekten kim uyuyamayacak ? Kim sana birşey olmamasını dileyip olacaksa kendisine olmasını dileyecek şimdi ? Kim uyanır uyanmaz kendine değil de sana günaydın diyecek şimdi ? Kim benim kadar sevecek seni ? 

- ...

- Kimse yağmurlu bir gecede şimşeklerden korkup uyuyamadığını merak etmekten uyuyamayacak hale gelmez. Kimse sana birşey olmasını dileyip olacaksa kendine olmasını dilemez. Kimse uyanır uyanmaz kendine değil de sana günaydın demez. Kimse seni benim kadar sevmez işte. 

- ...

- Gerçi artık fazla yanmıyor canım. Bir zamandan sonra alışıyor insan. Sanırım yokluğuna alışıyorum.  

- Lütfen gider misin artık. Yazma! Sevmiyorum işte seni. 

- İyi geceler. 

- ...



Yüreğim Kırgın GülüşüneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin