5.

104 22 13
                                    

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου

"Δευτέρα... Πωπωω πρέπει να σηκωθώ να ετοιμαστώ να πάω στη δουλειά" ήταν η πρώτη μου σκέψη σήμερα το πρωί ενώ ακόμα μισοκοιμόμουν. "Δέκα λεπτά ακόμα..." παρακάλεσα από μέσα μου-ένας θεός ξέρει ποιον- αλλά για κακή μου τύχη ένα λεπτό μετά χτύπησε το ξυπνητήρι του κινητού μου.

Το 'stop stop it' των got7 (το τραγούδι που έχω βάλει για ξυπνητήρι) άρχισε να παίζει πολύ δυνατά και σηκώθηκα απότομα καθιστή στο κρεβάτι μου-όπως ξυπνάνε οι βρικόλακες από τα φέρετρα τους ένα πράγμα- και χτύπησα/έτριψα το πρόσωπο μου για να ξυπνήσω.

Ο Φοίνιξ που κατάλαβε ότι είχα ξυπνήσει είχε έρθει δίπλα στο κρεβάτι μου και ακουμπούσε το κεφάλι του στην άκρη του, κοιτώντας με με τα κουταβίσια μάτια του. Του χάιδεψα το κεφάλι και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Το τραγούδι έπαιζε ακόμα οπότε πήγα χορεύοντας μέχρι το μπάνιο ενώ ο σκύλος μου γαύγισε χαρούμενος και κουνούσε την ουρά του (του αρέσουν και εκείνου οι got7 νομίζω χαχα😃).

Αφού βγήκα άρπαξα το κινητό μου γιατί είχα όρεξη να ακούσω μουσική και το έβαλα να παίζει.
Άνοιξα την ντουλάπα μου και διάλεξα ρούχα ακούγοντας το 'cheer up' των twice και μετά ντύθηκα με το 'Voodoo doll' των Vixx να παίζει στο background.

Κοίταξα το ρολόι μου και είδα ότι είχα χρόνο ακόμα οπότε αποφάσισα να μην φάω πρωινό στο σπίτι αλλά να πάω στην αγαπημένη μου καφετέρια.
Είναι πέντε λεπτά δρόμος από δω και μετά θα χρειαστώ αλλά 7 λεπτά να φτάσω στο supermarket.
"Μμμ θα πάω με το ποδήλατο για πιο γρήγορα" σκέφτηκα. Έτσι έβαλα όλα μου τα πράγματα στην τσάντα μου, χαιρέτησα τον Φοίνιξ, κλείδωσα την πόρτα του σπιτιού μου και βγήκα έξω.
Κατέβηκα τη σκάλα (Ναι τους 4 ορόφους), πήγα στο γκαράζ της πολυκατοικίας και πήρα το ποδήλατο μου.
Έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου και άρχισα να κάνω πετάλι ακούγοντας το 'fly' ...των got7 φυσικά.
Έφτασα στο καφέ και άφησα το ποδήλατο μου απέξω. Μπήκα μέσα και κοίταξα τον μεγάλο κατάλογο που υπήρχε πάνω από τα ταμεία.
"Χμμ θα πάρω έναν Americano και ένα κρουασάν με λευκή σοκολάτα". Μόνο με τη σκέψη του φαγητού το στόμα μου γέμισε σάλιο και η κοιλιά μου άρχισε να γουργουρίζει.
Πήγα στην ουρά του πρώτου ταμείου και έβγαλα τα ακουστικά μου ώστε όταν έρθει η σειρά μου να μπορέσω να μιλήσω στον ταμία.
Όσο περίμενα κοιτούσα γύρω μου και απολάμβανα τη ζέστη του μαγαζιού και τη μυρωδιά της σοκολάτας και του καφέ που πλημμύριζε το χώρο.

Ταμίας° Rap Monster (Greek BTS ff) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant