15.

63 14 9
                                    


Αφού φάγαμε όλοι του σκασμού πήγα με την βοήθεια της Νάταλι τα πιάτα και τα -άδεια πλέον- κουτιά της πίτσας στην κουζίνα.

- Έχετε όρεξη τώρα για γλυκό; Τους ρώτησα όταν γυρίσαμε στο σαλόνι.
- Εγώ προσωπικά έχω σκάσει. Είπα.
- Ναι και εγώ. Απάντησε ο Kihyun.
- Άσε να το φάμε πιο μετά. Είπε ο Wonho.
- Ναι μωρέ άστο. Μου χαμογέλασε ο Namjoon.
- Εμένα δεν θα με χάλαγε να φάω λίγο τώρα αλλά η αλήθεια είναι πως έχω σκάσει από το φαΐ και αφού δεν θέλει και κανένας άλλος δεν πειράζει θα περιμένω. Είπε μουτρωμένη στο τέλος η Νάταλι και όλοι γελάσαμε.

- Κάτσε κάτω τώρα και θα φας γλυκό μετά! Την τράβηξα για να κάτσει κάτω δίπλα μου γελώντας.
- Εντάξει εντάξει! Είπε και έκατσε κάτω.

- Noona πριν είπες ότι θες να παίξουμε "Θάρρος ή Αλήθεια" ε; Με ρώτησε ο Kihyun.
- Ναιιι. Απάντησα χαμογελώντας.

- Απλά σκέφτηκα να του κάνουμε μια αλλαγή για να έχει πιο πολύ ενδιαφέρον. Συνέχισα κοιτώντας τους.
- Για πες. Με παρότρυνε με περιέργεια ο Wonho.

- Κάθε φορά που κάποιος επιλεγεί "Αλήθεια" θα πρέπει όλοι να απαντήσουμε στην ερώτηση που θα του ερωτηθεί. Ακόμα και αυτός που τη ρώτησε. Τους εξήγησα με ένα μικρό χαμόγελο.
- Αα καλοοο. Πετάχτηκε η Νάταλι.
- Ναιι ωραία ιδέα! Είπε και ο Kihyun.
- Πλάκα θα έχει. Είπε ο Wonho γνέφοντας επιδοκιμαστικά.

Κοίταξα τον Namjoon για να δω αν είχε εκείνος τίποτα να πει.

- Ό,τι θέλετε εγώ δεν έχω θέμα. Έχω να παίξω "Θάρρος ή Αλήθεια" πολυυυυ καιρό. Είπε εκείνος γελώντας.
- Νομίζω όλοι μας. Αλλά γι'αυτό θα έχει ακόμα περισσότερη φάση. Του απάντησε η Νάταλι γελώντας και εκείνη.

- Ωραία ποιος θέλει να ξεκινήσει; Τους ρώτησα.
- Εγώ ΕΓΩΩΩ! Φώναξε αμέσως η Νάταλι.
- Μπορώ να ξεκινήσω πλιιζ; Αν δεν θέλει να ξεκινήσει κάποιος άλλος τέλος πάντων. Μας παρακάλεσε με ενα αθώο ύφος και εμείς γελάσαμε.
- Άντε ξεκίνα... είπε ο Kihyun παίζοντας τα βλέφαρα του.
- Ναι ναι πες. Απάντησα και εγώ γελώντας ακόμα.

-Ωραιαα! Χεχε. Λοιποοοοον... ψέλλισε η Νάταλι και μας κοίταξε έναν έναν με ένα πονηρό ύφος για να διαλέξει το θύμα της.

-Ά το βρήκα! Kihyun-ahh Θάρρος ή Αλήθεια;
-Αλήθεια... Απάντησε μετά από λίγη σκέψη ο Kihyun.

-Ωραία... Κάτι απλό. Χμμμ.... Είναι αλήθεια ότι μεθάς εύκολα; ρώτησε η Νάταλι με ένα μεγάλο πονηρό χαμόγελο και τα φρύδια σηκωμένα περιμένοντας την απάντηση του ξαδέρφου μου.

Ταμίας° Rap Monster (Greek BTS ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora