Πριν αρχίσω ήθελα να σας πω ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το πώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα στην Κορέα ούτε αν είναι επίσημη αργία και τέτοια οπότε θα γράψω ότι θέλω και ας μην είναι πραγματικότητα.
Fanfiction είναι ούτως ή άλλως χεχε...Άντε να δούμε πως θα βγει και αυτό το κεφάλαιο😋
_____
Κυριακή 24 Δεκεμβρίου
Ήμουν εγκλωβισμένη ανάμεσα στο σώμα του και τον τοίχο, τα χέρια μου κολλημένα πάνω από το κεφάλι μου και τα χείλη του στο λαιμό μου.
Δεν κρατήθηκα και αναστέναξα λίγο.
Άφησε τα χέρια μου και τα τύλιξα γύρω από το λαιμό του τραβώντας ελαφρώς τα μαλλιά του με το ένα μου χέρι.
Τα δικά του χέρια ήταν τώρα στη μέση μου, κάτω από τη μπλούζα μου και τα χείλη του απομακρύνθηκαν από το λαιμό μου.
Με κοίταξε για λίγο με ενα πονηρό χαμόγελο και μετά κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου και μοιραστήκαμε ένα παθιασμένο φιλί.
Έπιασα τον εαυτό μου να θέλει κάτι παραπάνω και εκείνη τη στιγμή τα χέρια του από την κοιλιά μου πήγαν στους γοφούς μου και μετά στα πόδια μου και με σήκωσε στον αέρα.
Τύλιξα αμέσως τα πόδια μου γύρω του και έκλεισα κάθε κενό ανάμεσα μας.
Χωρίς να σταματήσει να με φιλάει άρχισε να περπατάει και μετά από λίγο με άφησε να πέσω στο κρεβάτι.Σκαρφάλωσε και αυτός από πάνω μου και
"Niga hamyeon da manneun mari dwae niga hamyeon nan igiji mothaneunde..."
Χτύπησε το ξυπνητήρι μου και ανακάθισα απότομα στο κρεβάτι μου. Είχα πεθάνει στη ζέστη.
-Oh no... μουρμούρισα καθώς περνούσα τα δάχτυλα μου μέσα από τα μαλλιά μου.
- Τι σκατα έγινε; Γιατί έχω τέτοια όνειρα;
-ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΞΥΠΝΉΣΑΤΕ ΓΑΜΩΤΟ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΕΤΕ ΛΊΓΟ ΑΚΌΜΑ ΤΗΝ ΤΡΈΛΑ ΜΟΥ; άρχισα να φωνάζω στους got7 οι οποίοι όμως δεν νοιαζονταν καθόλου για την προσωπική μου ζωή και συνέχισαν να τραγουδάνε με τις υπέροχες φωνές τους.
- Aishhh.... ξεφύσηξα και έπεσα πάλι πίσω στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι. Μετά από λίγο πρόσεξα ότι ο Φοίνιξ με κοιτούσε από την άλλη άκρη του δωματίου και το βλέμμα του πραγματικά έμοιαζε να με κρίνει και άρχισα να γελάω.
Το καημένο το σκυλί θα σκέφτεται "Τι έπαθε αυτή η τρελή πρωί πρωί"
😂😂.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ταμίας° Rap Monster (Greek BTS ff)
FanficΤον γνώρισα τυχαία... σε ένα supermarket :p ~~ " Τόσο γλυκούλης και αδέξιος... αλλά προς τι το ροζ μαλλί? " ☺☺☺ Αυτό το fanfiction έχει να κάνει με την καθημερινή ζωή χωρίς πολύ δράμα και με αρκετό χιούμορ και fluff και fangirling tbh. Είναι απλά γ...