~ Capitolul 1 ~

181 7 0
                                    

Ana P.O.V

-Ne despartim .

Ata mi-a fost de ajuns sa aud si am simntit mobilul cazandu-mi din mana . Ma simnteam ca o statuie .

Lacrimi se adunau in ochii mei caprui si doar un miracol m-ar face sa nu cad si sa lesin .

Socul era prea mare . Eu si cu Eric eram de 2 ani impreuna . Aveam 2 ani , dar el a planuit sa-i rupa .

Capul meu se invartea , iar in fata ochilor era negru . Am cazut pe iarba , fara vreo ezitare in minte sunandu-mi doar cuvintele si tonul pe care le-a folosit .

Ne despartim .

DUPA CATEVA ORE - Autor P.O.V

-Este bine , dar va trebuie sa fie supraveghiata cateva zile de acum-incolo .

-Va multumesc , doamna Fliggar .

-N-aveti pentru ce , doamna Smith . Daca e ceva ma sunati . O seara buna !

-La fel si dumneavoastra .

Dupa ce Dna doctor iesi , nasa Anei , se intoarse spre fina ei de numai 17 ani si îi spuse .

-Ana , ce se intampla ?

Ana nu stia ce sa-i spuna . Îi era frica sa-i spuna ca marele Eric Jonson , fiul marelui afacerist Monton Jonson a parasit-o printr-un apel .

-Nimic , nasa . E totul bine .

-Asa sper . Ai avut un soc . Voi ruga cateva servitoare sa stea cu tine . Ai grija .

Si cu asta iesi . Lacrimi se scurgeau pe obrajii ei , nimeni nu o iubea .

Deschide laptop-ul de lange ea si intra pe Video-chat .

Vazuse ca Eric era ON si se gandise sa-l apeleze .

Dupa cateva secunde , pe ecranul laptop-ului aparuse Eric dar nu singur , ci cu o blonda .

- Doamne , Ana . Hei .

Spuse Eric dupa ce o daduse pe blonda de pe el si se apropie de ecr .

-Scuze. N-am vrut sa te intrerup .

Spuse Ana si era gata sa-i inchida , dar vocea lui o opreste .

-Nu . Te rog , nu am vrut sa ma vezi asa .

-De ce ? De ce te-ai despartit de mine ?

-Numai mergea . Pur si simplu .

Ana plangea . Lacrimi de furie se scurgea pe chipul ei acum rosu .

-A da , sigur . In timp ce eu eram incostienta pe jos , tu te lingeai cu toate curvele .

-Incostienta ? Ce , ai lesinat ?

-Da .

-De ce ?

-Din cauza ta , prostule ! M-ai parasit printr-un telefon . Dupa 2 ani , Eric . Adio , sa nu te mai vad !

Si cu asta îi inchise . Inchise si laptop-ul si il puse pe jos .

Se dadu-se jos din pat si se duse la dulap .

-Adio , Eric !

Spuse si rupse poza sa care era pusa intr-o cutie pe raft .

Acum tot ce mai avea era sa-l uite . Pentru todeauna ...

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum