~ Capitolul 6 ~

116 5 0
                                    


-Pa , Ana !

-Pa pa !

Spun si ma indrept spre curtea casei . M-am imprietenit cu Caterina . E foarte simpatica !

Cat pe ce sa intru in casa , un plic statea aruncat pe iarba . L-am luat si l-am deschis .

De data asta ai scapat , Smith . Dar fi atenta , sunt in jurul tau multe pericole . Iar astazi ti-ai facut noi dusmani . Sa vedem cu te descurci .

                                    Anonim £

What ?! Cine puii mei a scris-o si p-asta ? Doamne , mor . Acum trebuie sa mai am si grija de niste adolescenti tampiti pusi pe jocuri . Off !

Intru in sufragerie , acolo fiind nasa .

-Buna , nasa !

-Ana . Ai fost la scoala ?

-Aam , paii da . Unde altundeva sa fiu ?

-Nustiu , in club ?!

Raman intepenita cand aud ce zice . Unde ?

-What ? Nu nasa , ce ai ?

-Te-ai dus in club in loc sa fiu la scoala .

-Nu , nasa . Intreaba pe cine vrei .

-Poftim pozele .

Mi intins o mapa . Inauntru mapei erau niste poze , cu mine . Ei bine , era cu mine de la spate . Adica nu era sigur ca eram eu . Stai , eu am fost tot timpul la scoala.

-Matisa , asta nu-s eu . Intreaba pe cine vrei .

-Am intrebat . Directorul mi-a spus ca nu te-a vazut .

-El nici n-a fost la scoala . Nasa , te rog ...

Nasa ma privea suspect . Nu ma credea ...

-Uite , am s-o sun pe Caterina , ok ??

-Caterina ??

-My friend , ohh sorry . My new friend .

-Bine . Sun-o .

Iau telefonul si intru pe Messenger . Ii trimit un mesaj Caterinei si vad imediat ca e ON .

O sun si o dau pe volum MAXIM . Sa auda si nasa .

-Alo , Caterina ?

-Alo ? Buna Ana . Ce faci ?

-Sunt bine . Uite , te rog spune , am faost azi la scoala ?

-Paii normal . Azi ne-am cunoscut , nu stii ? Cand m-ai aparat de Jo . Ai si uitat ?

-Nu . N-am uitat .

-Da . Ai fost azi la liceu , de ce ?

-Nimic . Iti spun maine . Vorbim mai incolo , ok ?

-Ok . Te pup ! Byee .

-Pa .

Inchid si o privesc pe matusa .

-Vezi . N-am fost in niciun club .

-Bine Ana . Nu te cred 100% . Tine minte , ca a spus doar o colega nu inseamna ca e adevarat .

Ce ?

-Vei avea bodygarzi ( nustiu cum se scrie ) de maine incolo .

-Ce ? Nu .

-Atunci , arata-mi ca esti de incredere ! ridica ea tonul. Vii la 3 FIX dupa-amiaza acasa si pleci la 8 fix dimineata , bine ?

-Bine matusa , dar chai n-am fost eu.

-Asta o sa clarific eu . Pe data viitoare .

-Pa nasa .

Spun si urc scarile pana in camera mea .

Cine poate sa-mi faca asa ceva ? Nu-mi vine sa cred .

Las geanta pe birou , dar ceva ma opreste din a ma arunca in pat . Telefonul imi vibreaza , semn ca am primit un SMS .

" Oh , biata de tine . Te-a certat nasa , nu ? Ei , bine . Asta nu se opreste aici ! Dupa iti vei da tu seama cine este locul I in scoala asta .

                                          Anonim £

Anonim .. Cine puii mei o fi acest anonim . Ma enerveaza . Pe bune , acum !

Dar un lucru e sigur : Trebuie sa aflu cine e aceasta persoana , orice ar fi ..

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum