~ Capitolul 19 ~

45 5 1
                                    


   Oh nu, ăsta-i Eric. Ce naiba caută el, aici și în halul ăsta?! O doamne, trebuie să-l duc la spital.

Scot repede telefonul din buzunarul paltonului și apelez la numărul de urgență, cu degetele tremurânde.

- Alo, poliția? Un om e mort aici! Bine, mort nu, dar e pe aproape. Da, da, nuștiu ce s-a întâmplat, vedeți voi. Locul? Ăă, e o stradă, dar habar n-am care.

Mu uit în jur, întunericul împiendicându-mă să vad, dar un indicator mă luminează.

- Strada Bilston 29. Vă rog, repede!

Expir pe gură zgomotos și privesc corpul aproape fară viață.

***

- Și ce s-a întâmplat? Cum l-ați găsit pe domnul Eric Tomilson așa ?

O privesc pe polițista înaltă cam de doi metri deja enervată de întrebările ei.

- Doamnă-

- Kakrăm, domnișoară.

Calm, calm, calm..

- Domnișoară, eu mă duceam undeva și așa l-am găsit pe acea stradă, ok?

- Unde vă duceați?

- La întâlnire.

- Cu cine?

„Cu mă-ta” îmi stă pe limbă, dar mă abțin. Îmi strâng mâna pe palton și mă ridic de pe scaun.

- Cu un prieten. Mai vreți să mă întrebați ceva?

- Nimic, domnișoară Smith. O zi bună!

Zâmbesc, doar din politețe, și ies afară din secția de poliție, fiind ora 10.

- Ana, unde ai fost?

O nu, Denis. Doamne, am uitat complet de el!







  „ Ta daa, marea revenire, nu? Nu? Ok, am glumit. Nu uiați, votați-mă pentru capitole cât mai bune și dati și com cu .. orice. Ce vreți voi de la mine și de la povestea asta. Va pupp!!

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum