~ Capitolul 20~

66 5 8
                                    

   Nașa Anei pov

   - Poftiți dnă Smith.

Încuvințez, zâmbind, și iau cana de cafea neagră. Melis ( serv. cap I ) se retrage cu tava în mâini, eu bucurându-mă de liniște. Iau mobilul în mâini, apăsând pe contacte, sunetul de bip ( la apel ) deja auzindu-se.

- Alo?

- Ingrind bună. Ce mai faci?

- O, miss Smith. Cu ce motiv aud minunata voce?

- Nimic, am sunat doar să văd ce mai faci.

- Fac bine, mulțumesc de întrebare. Dvs?

- Excelent, pot spune. Prânzul îl ai rezervat?

- Nu, chiar gândeam ies singură în oraș.

- Perfec, poți veni într-o oră la cafeneaua Woltbruce?

- Bineînțeles dnă Smith.

- Bine Ingrid, cu bine.

- Sărut mâna.

- Ce?!

A închis nesuferita. Sărut mâna? Nu-s chiar atât de bătrână! Las mobilul pe masa de sticlă, luând o gură din lichidul negru.

- Doamnă, aveți un vizitator.

  Melis vine în fuga, anuntându-mă. Un vizitator, la ora asta?

- Cum îl cheamă?

- Spune că vă cunoaște și că o cheamă Nina. A menționat ceva de Rusia.

Nina din Rusia?

- Spune-i să intre! spun eu.

- Da doamnă.

Las ceașca de cafea pe masă, sunete de tocuri auzindu-se.

- O, doamná Simth! Hola! strigă ..străina?

- Nina los Spueva?

Nina este prietena mea de la douazeci de ani. Am cunoscut-o la un seminar în Spania. Am auzit că s-a măritat în Rusia, dar n-am crezut.

- Chiar ea.

- Ăă, ce faci aici? Și mă refer, aici!

- Am venit în vizită. Cu un dar!

- Te rog, ia loc.

Îi fac loc lângă mine pe canapea, analizându-i trăsăturile, schimbate.
  Părul îi e mai lung și puțin alb la rădăcină, iar ochii sunt mai verzi, decât căpruiul ăla plin de viață de acum douazeci de ani.

- Spune.

- Am un fiu, Gordan. Și.. Va veni aici, dar nu la școală. A terminat-o.

- Foarte bine.

- Și.. M-am gândit și m-am gândit, ce-ar fi ca Gordan să aibă o relație?

- N-ar avea nimic, dar de ce îmi spui mie toate astea. Până la urmă, e fiul tău.

- Da, dar o relație cu Ana, nepoata ta.















   „ Bueono! Ați vrea ca acest minunat Gordan apare în poveste? Dar mai fie prietenul sau chiar iubitul Anei?
   Nu uitați, vot și comm. Tanks

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum