~ Capitolul 17 ~

68 5 1
                                    

   Denis P.O.V

    Biip biip biip

- Ăh ?

Tresar și deschid ochii, o melodie cunoscută imvandându-mi urechile. Mă ridic de pe canapeaua pe care am ațipit acum câteva minute și mă îndrept spre ușă.

- Ana?

Brunneta se uită pentru ultima dată la mine trist, si cade în brațele mele. Fac ochii mari și o trag până în casă, pe urmă închizând ușa.

- Ana..?

Îi dau palme ușoare, dar nu se trezeste. Iau sticla de lângă televizor, o stropesc cu apa, dar nimic.

- Ana, ce ai făcut?

  ** Ana

  - Hm?

Deschid lent ochii, încercând să mă ridic în fund. Mă uit în jur, realizând că sunt într-o cameră străină. Unde sunt? Tot ce știu e că am fost cu Mario la petrecerea aia si că am băut. Umpicuț mai mult.

- Ana, dumnezeule, ești bine?

Tresar si mă uit spre usă, Denis venind lângă pat.

- Da-da. Unde sunt?

- Acasă la mine.

- A.

Nu am uitat întâmplările din trecut, dar la naiba cu ele. Sar peste micul spațiu dintre noi și îl iau în brațe strângând din ochi.

- Ce s-a întâmplat aseară?

Mă îndepărtez de el și mă uit la un punct fix, pe lângă biroul lui.

- Nimic.

- Ana, ai leșinat la mine în brațe! Asta nu e nimic.

Îi evit privirea.

- Ai fost cu acel Mario?

Îmi ridic privirea surprinsă de întrăzneala lui si îi răspund.

- Da. Am fost cu acel Mario!

Se uită ciudat la mine si dă să se ridice. Dar în ultima secundă îl apuc de mână si il rog din priviri să rămână.

- Gata, scuze.

- Spui tot?

- Spun tot. - .. - Am fost cu Mario.

- A, Mario..

Se uită la mine supărat și oarecum dezamăgit.

- Mi-e prieten, Denis! Atât.

- Mă bucur.

Dar stiu că nu se bucură. Stiu că Denis are sentimente pentru mine. Și eu îl plac, oarecum.

-  Ce ai făcut? Daca-ți amintesti, ai leșinat.

- Mda.. Am fost la o petrecere și am băut puțin.

- Puțin?

Întreabă amuzat.

- Bine, puțin mai mult. Fericit?

- Foarte.

Si râde. Un râs colorat, ce parcă îmi încântă auzul. E plăcut să stai cu Denis. E frumos, foarte frumos. Acum daca stau să compar, e mai frumos ca Eric. Mult ..



   ♦ E, ce spuneți? Am revenit cu un capitol nou-nouț. Și.. Ignorați coperta. O să pun un noua în curând, promit! Mulțumesc că îmi urmăriți cartea. Înseamnă mult. ♦

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum