~ Capitolul 12 ~

82 8 0
                                    

Ana P.O.V

- Ce ? Ana, simnti ceva pentru mine ?

Doamne ..! Ce sa spun ? Omg ..

- Doamne, nu ! Ce ai auzit a fost .. aam, un vers dintr-o melodie ! Da .

L-am dat gata cu asta . Trebuie sa ma creada !

Sa te creada ? Tu nu poti sa scrii nici o poezie, d-apoi un cantec !

- Serios ? Scrii melodii ?

- Da, nu-i asa Caterina ?

Caterina se uita la mine confuza, dar imediat ce si-a dat seama a raspuns

- Da . Ana scrie cantece ..

Da, da, bine pana aici.

- Defapt e un cantec pentru tine .

Proasta . O mare proasta !

- Oh, atunci Ana te las sa scrii cantece pentru mine .

Spune razand si pleaca impreuna cu Nick . Imediat ce nu-l mai vad, imi indrept ochii spre fata ce a spus ca scriu cantece pentru Denis .

- Ana, sorry , m-am panicat ! N-am vrut ..

- Te bat !

- Aa, nu ...

Spune si fuge . Asta chiar credea ca o s-o bat ?!

Imi aranjez parul cu mana si plec spre cancelarie . Fata aia Jo mi-a luat dreptul de a mai participa la concurs . Am auzit ca au dat un test important la ora ei de chimie . Si cum toata lumea e la tampenia aia de concurs , n-o sa fie nimeni l cancelarie .

Intru, avand dreptate . Gol, golut ...
Hmm , profesoara de chimie ? Nu e Lilian Som ? Geanta ei .. Unde o fi ?

Stiu ca avea o geanta mov parca .. Ah, acolo ! Uite dosarul scorpiei .

Dap, numele ei era scris cu litere mari in coltul dosarului . Clasa aXa ..?
Da , aia e in a10a . Uite si testul ei , nota 7 . Trebuie sa scap cumva de el .

Dar daca scriu eu din nou subiectele gresite ? Imi trebuie alta foiae nescrisa . Exact aici . Som are mereu 2 foi de rezerva .

Imediat cum am notat totul gresit, trec numele lui Jo si il pun inapoi in dosar . Dar stai putin, Denis Champenos . Testul lui era aici . Nota 10 . E perfect ...

Niste pasi se aude brusc prea aproape de usa, eu ascuzandu-ma dupa dulap .

- Ou, domnule Cross , si ce ziceai ?

Asta-i nasa ?!

- Ce sa zic, doamna Smith . Sunteti asa superba !

Nasa radea ?! Ăsta-i profesorul de sport , profesorul Michel .

- Serios ?

- Serios ..

Si se aude sunetul unor saruturi ?! Stai , stai, stai ! Nasa ci Michel ? Impreuna ?

Dap . Ăia se saruta acolo, cu geaca lui ăla pe jos si cu nasa urcata pe masa . Si mai zicea de mine .. Na, imi trebuie dovezi .

Scot telefonul, dând pe Camera de Filmat si apas Play . Sa te vedem acum , doamna Smith !

Ăla îi da pantofii jos sarutandu-i piciorul de jos pana sus . Dupa îi da sacoul jos arucandu-l la intamplare . Isi da si el tricoul jos , sarutandu-i nasei gatul , iar mainile ei fiind pe talia barbatului . Gemea ..

Imi dau abia seama cand nasa ii deschide cureaua si nevrand sa vad continuarea ies in fuga pe usa, ăia fiind prea ocupati sa ma observe .

Yes, am salvat tot !

Din neatentia mea dau peste cineva, el cazand peste mine . Cand vad cine e , incremenesc .

Eric ... !

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum