~ Capitolul 7 ~

115 5 0
                                    

Merg linistita pe hol , strangand in mana cureaua gentii . Ma uit peste plansele lipete de peretii holului si pot spune ca chiar sunt reusite .

Diferite esee sau desene despre diferite momente ale istoriei .

Am fost chemata in biroul directorului imediat dupa prima ora . Nu cred ca s-a intamplat ceva rau , sau poate ca da ?

Apas clanta cancelariei , dar raman surprinsa sa vad ca nu era nimeni in camera . Decid sa astept acolo . Ma plimb linistita uitandu-ma , pe peretii salii fiind multe postere si hartii puse in rama . Diplome , premii , chir si 2 trofee .

Usa se deschide , intorcandu-ma speriata . In camera paseste dl. director .

-Buna ziua , domnule !

-Buna Ana , ia loc .

Ma asez pe scaunul aratat de el si il astept sa-mi spuna de ce ma aflu aici.

-Si Ana , cred ca te intrebi de ce esti aici , corect ?

-Da .

-Pai , stii tu , anul acesta va fi competitia internationala dintre scoli . Vreau ca tu sa ne reprezinti.

Maresc ochii la cele auzite . Eu ?

-Poftim ?

-Da , ei bine , am vazut cat de atenta esti la ore si ca faci niste rezumate si picturi uimitoare . Deci ramane stabilit , tu ne vei reprezenta la sectiunea : Arta . E-n regula ?

-Da . Va multumesc mult . Nu va voi dezamagi , promit .

-Ma bucur sa aud asta . Deci cam asta a fost .Dna. de Lb Romana iti va spune mai multe . O zi buna !

-Multumesc , la fel !

Expir usurata si ies afara din cancelarie . Langa usa era .. ah , grupul " Cel mare si tare " .

Fata aia , Jo vine ranjind pe mine si imi spune :

-Oh , doar tu erai !

Cand ma aude , ii dispare zambetul de pe buze .

-Ai grija la vocabular .

-Si daca nu vreau ?

-TONUL !

-Ma-ta .

Spun si plec dar ma trage inapoi.

-Ok , care-i problema ta ??

-A mea , niciuna . Ah , dar stai . Tu esti problema .

-Dispari .

Spun si ma intorc dar vorbele ei ma fac sa fiu cu fata la ea .

-Cum a fost ieri ?

Ceh ??

-Am auzit ca te-a certat mutusica , corect ?

-Ce ma ? De unde stii tu asta ??

Ea doar a zambit si a dat sa se-ntoarca , dar in mai putin de doua secunde am lasat geanta jos si am trantit-o de perete .

-Tu ai fost , nu ?

-Da-mi DRUMUL .

-ZI , tu ai fost , nu-i asa ?

-Lasa-ma . Nu am facut nimic .

-Javra ! Esti O ...

-Ce se intampla aici ?!

M-am intors si am vazut fata furioasa a directorului . Oh nu , acum chiar ca am dat de belea .

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum