~ Capitolul 2 ~

142 9 0
                                    


Autor P.O.V

Luni . 16 aprilie . Ana se chinuia sa-si incalte pantofii negri cu toc pentru prima zi de scoala . Chiar daca nu era un fan al tocurilor , asta nu insemna ca nu le purta la diferite ocazii .

Se ridica in picioare , in fata oglinzii enorme sa-si admire tinuta . Fusta neagra pana la genuchi îi venea minunat iar camasa alba impreuna cu sacoul albastru arata bine .

Isi lua geanta si porni spre masina . O noua zi era pe cale sa inceapa .

    ******************************

Dupa minunatul discurs plictisitor al directorului , Ana intra in clasa unde va petrece ani buni . Se aseza intr-o banca mai in spate , fiindca nu voia sa o vada toata lumea .

Dupa cateva minute de stat pe telefon , Ana vazu mai multe fete venind in clasa super agitate si spunand ceva ce nu prea intelegi .

Dupa cateva secunde , pe usa intra un grup de elevi . Doi baieti si doua fete . Se pare ca acei baieti erau motivul agitarii acelor fete .

Ei bine , Ana nu prea îi vedea atragatori si imediat cum vazura o gramada de fete ingramadindu-se sa vorbeasca cu acei baieti , ea se intoarse cu fata spre telefon .

Dupa alte cateva minute , unul dintre acei baieti venira la banca ei . Imediat cum vazura ca Ana nu era atenta la el , batu-se cu palma in banca , Ana ridicandu-si privirea .

Cand Ana vazura ca doar se holba la ea , hotara-se sa sparga ea tacerea .

-Aam , te pot ajuta cu ceva ?

Brunetul rase , ceea ce o facuse pe Ana sa se incrunte la el .

-Ce e asa de amuzant ?

-Tu .

-Eu ce ?

-Esti noua ?

-Da . De ce ?

-De obicei doar fetele noi nu sar pe mine . Stii , sunt cam irezistibil .

Ana râse , ridicandu-se la nivelul lui .

-Nici daca nu eram noua , nu saream pe tine , sa stii . In mintea mea , nu esti decat un simplu baiat ..

Brunetul se uita mai bine la ea , Ana ridicandu-se privirea spre parul lui .

- .. Cu o freza naspa .

Continua ea 👆👆👆

-Serios ? Nu prea cred ...

-Nu-mi pasa daca crezi .

-Uuu , stii sa atragi atentie . Dar pacat , eu am ochi doar pentru Miriam .

Spuse el , iar cand Ana l-a intrebat cine e Miriam , langa brunet aparuse o blonda inalta cu suvite .

- Ea e Miriam .

Miriam o vedea pe Ana ca o posibila amenintare , pentru ca stia ca iubitul ei nu vorbea cu alte fete , mai ales cu cele noi decat daca il interesau .

Miriam o privea urat , dar zambetul acru si fortat de pe fata ei continua s- o irite pe Ana.

-Da , iubitule . Eu sunt Miriam , iubita lui , desigur . Iar tu ?

-Ana .

Blonda rase , si cu un zambet si mai acru , spuse .

-Ana ? Âsta-i nume de maicuta . Cred ca inca mai esti virgina , nu ?

Ana marindu-si ochii , rusinata , stiind ca discutia a mers prea departe .

-Asta nu-i treaba ta , sa stii . Si acum , va rog , lasati-ma in pace .

Brunetul o saruta suav pe Miriam , vrand sa-i faca in ciuda Anei si dupa pleca cu Miriam afara din clasa .

Doamne , ce copii ! Isi spuse Ana in gand si lundu-si geanta , iesi pe largul coridor incercand sa-si faca loc printre multimea de copii , dar cand vazusera cine era in mijlocul gramezii de copii , se oprira imediat .

Era nimeni altul decat Eric Jonson , fostul ei iubit cu blonda acea cu care aparuse si pe Video Chat .

    Oh , nu .....

                Va continua ....

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum