~ Capitolul 5 ~

121 6 0
                                    


- Da scumpo , mama ta .

-Mama .. ? Mama !

-Scumpo , am o veste oribila .

Puteam sa-mi dau seama din vocea ei ca ca ceva e ineregula .

- Bunica ta .. a murit .

-NU !

Deschid ochii intr-o clipita si vad intuneric . Bezna . Oh nu , daca sunt in rai sau .. in iad ?

Incep sa dau din maini si picioare pana cand mana mea loveste ceva si apoi aud un sunet de lucru spart .

Au ! Pipai chestia pe care ma aflam si am dat de ceva tare , patrat . Il ridic si il strang in mana . O lumina oribitoare imi arata ca ... e telefonul ?!

2:58 Fir-ar . Nu pot sa cred ca e atat de devreme . Ma ridic putin pana la intrerupator si aprind lustra .

Ohh , chestia pe care am lovit-o era lampa . Nasa o sa ma certe rau pentru asta .

   ******

-Ati inteles copii ?

-Daaa ..

Profesoara pleaca rapid din clasa tinand dupa ea mica geanta din piele , moro cu niste paiete oribile .

   Astazi n-am mai dat de Denis si chiar ma bucur , dar nu cred ca n-o sa ma intalnesc deloc cu el .

Ies din mica clasa de geografie si ma indrept spre iesirea din scoala . Dar e acolo .

Denis sta cu iubita sa blonda si cu grupul lui stupid .

Eu , eu n-am nicio prietena . Absolut nimic .

Ies afara trecand pe langa grupul cel tare si ma indrept spre o banca de langa scoala . Ma asez si stau asa cateva secunde , dar cand dau sa ma ridic , o fata vine si se tranteste langa mine pe banca . Era rosie la fata si respira rapid de parca ar fi fost la maraton .

-Te rog apara-ma .

-De cine ?

-De ..

Dar nu mai apuca de terminat ca apare si grupul brunetului .

Tine-ti minte ca am spus ca in grup era Denis , iubita lui , un baiat si o fata ?

Da , paii acea fata , nu iubita lui Denis , cealalta , era satena, se indreapta spre noi .

-Ooh , Caterina . Cred ca am uitat ceva in clasa .

Dă s-o ia pe fata de langa mine , dar ma ridic rapid si ma pun in calea ei.

-Oh , fetit-o . Da-te !

Ma da cu mana laoparte der nu ma clintesc .

-Scuza-ma !

Spune ea iar eu rad ca o pshiopata .

-Te scuz ..

-Fato , da-te odata sau chiar vei avea probleme .

-Nu vreau .

Ea isi da ochii peste cap si spune ceva ce numai ea intelege dupa spune mai tare .

-Uite , daca nu te dai , te dau eu !

-Hai , care pe care ... ?

-Ma-ta !

Spune si imi apuca bratul si ma trage spre ea , dar eu imi retrag bratul si îi dau o palma de cade pe jos .

Ma aplec si ii dau mana de pe obrazul ei rosu si îi spun tare , ea privindu-ma superior .

-Niciodata , dar absolut niciodata sa nu mai zici de MAMA , clar ?

Ii trantesc bratul inapoi pe fata , ma ridic , o iau pe fata scoala privea ingrozita si o trag dupa mine , Denis ce ma privea admirativ .

Trec de scoala si fata incepea sa respirea usurata .

-Uite , nustiu ce a fost in capul tau , dar chiar vei avea probleme . Nu glumesc !

-Probleme ? Dar cine sunt ei ?

Rad isteric iar fata isi mareste ochii

-N-ai auzit de grupul lor ? Adica grupul CELOR CINCI ?

Incep sa rad si mai tare si spun .

-What ? Si-au numit singuri grupul ?

-Numai rade . Vei avea probleme .

-Da' , nu mai pot de frica . Hai !

Spun si plec doi pasi mai incolo , dar cand ma intorc o vad pe ea ingrozita stand in acelasi loc .

-Hai vii ?

O vad ca ezita dar intr-un final vine si mi se alatura .

-Nu m-am prezentat : Caterina Jhones .

-Ana Smith . Si mai spune-mi despre acest grup .

-Paii , in el e Jo Scoth , fata aceea , Nicholas Gruler , Miriam Jhunni  si .. Denis Champenos , liderul grupului .

-De ce e el liderul grupului ?

-Pentru ca a castigat recordul ?

-Record ?

-Da , de cel mai multe fete .

Maresc ochii si ea ridica din umeri.

-Adica .. el e un afemeiat ?

Rade si da din cap negativ.

-Nu , nu , nu . Adica nu s-a culcat cu ele. Recordul de cate fete a cucerit .

-Aaaa , si cate .

-Paii in recordul acesta sunt 3 casigatori .
Al treilea : Selly Muntenu - 56 fete
Al doilea Nicholas Gruler - 78 fete
Si primul Denis Champenos - 104 fete

  -Hopa .. E mult .

-Stiu , nu ?

Se pare ca tocmai mi-am facut o noua prietena .

.....

Ohh , chiar ca am scris mult la el . Dmn , ma dor degetele dar totul pentru voi 😘😋🙌

Dragoste InocentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum