6.

12K 734 27
                                    


Olivia seděla u stolu ve své kanceláři a zamyšleně poklepávala dlouhými nehty o dřevo. Harry s Louisem ji napjatě pozorovali.

,,Ne," řekla nakonec. ,,Promiňte, pane Stylesi, ale tohle po mě žádat nemůžete. Pravidla jsou stejná pro všechny, díky tomu funguje naše společnost. Tím že zde nejsou žádné výjimky. A vy mě teď žádáte, abych vám umožnila kdykoliv odejít za hranice města za Zavrženými. Uvědomujete si, že jakmile si Louise vezmete za manžela už Zavržený nebudete? Uvědomujete si vůbec, že budete Spořádaný tak jako Louis?"

,,To si teda do prdele uvědomuju," odsekl Harry. ,,Ale jestli mi to neumožníte a já pokaždé když přelezu plot budu mít za zadkem hlídku..tak to asi odejdu jednou provždy."

Louis tichounce vzlykl. Jestli Harry odejde, musí s ním, do světa Zavržených. Ačkoliv ho z celého srdce nenáviděl, musel nějak docílit toho, aby zůstal.

,,Olivie prosím..prosím. Já nechci mezi Zavržené. Já chci zůstat tady, s rodinou, ve společenství," zašeptal úpěnlivě a jeho velké modré oči prosily blondýnu o slitování. Ta si povzdechla a opřela se o opěradlo své židle. Vzala do rukou tablet.

,,Pokusím se podat tento návrh Radě a uvidíme, jaký zaujmou postoj k této věci. Ale pane Stylesi, kdo mi zaručí že by jste této výsady nezneužil? Jak můžu vědět, že nebudete vynášet informace z Holmes Chapel přátelům? Tohle nelze brát na lehkou váhu. V Holmes Worst před týdnem proběhl útok, právě ze strany Zavržených. Desítky Spořádaných zraněno, několik mrtvých..zároveň bych vám ráda vyhověla za to, že umožníte Louisovi žít stejný život, jako mají jeho rodina a přátelé," vysvětlovala zaujatě a během svého monologu odeslala zprávu Radě. Odložila tablet a opět se na dva mladíky zadívala.

Louis se ošil. Olivia totiž nevěděla, co Harrymu slíbil za to, že bude moci zůstat Spořádaným. Nevěděla, že jeho život nebude vůbec jako život ostatních v Holmes Chapel.

,,Slečno Hallová," naklonil se k ní Harry s úšklebkem. ,,Věřte mi, kdybychom v nejbližší době plánovali útok a svrhnutí Rady, stalo by se to ať už bych byl Spořádaným nebo ne."

Olivia podrážděně vydechla. Nenáviděla, když se jí někdo snažil podstrčit myšlenku, že je schopnější a mocnější než ona a Rada. Chvíli si měřila Harryho nepříjemným pohledem, když v tom se ozval pípavý zvuk, který oznamoval příchozí zprávu. Blondýnka vzala do rukou tablet a začala si pročítat zprávu. Obočí jí po chvíli vyjelo tak nahoru, že se téměř schovalo v záplavě blond vlasů.

,,Jak se zdá, pane Stylesi, máte štěstí. Rada ve vašem případě povolila vyjímku ovšem s tím, že ji může kdykoliv zrušit když uvidí něco podezřelého."

Harry se povýšeně ušklíbl.

,,V tom případě mi nejspíš nic nebrání v tom, abych se Boo stal mým manželem," zavrněl a prsty přejel po Louisově tváři, v které se nyní mísila směsice strachu a úlevy. Na pár vteřin přejížděl po jeho hebké pokožce, vychutnávající si ten elektrizující dotek, načež vstal. ,,Když teď dovolíte, půjdu to oznámit svým přátelům."

,,Zítra ráno tu prosím buďte včas. Bude se konat obřad manželství a poté bude vám a Louisovi přidělen dům," vysvětlila Olivia a Harry přikývl.

,,Už se nemůžu dočkat," zakončil ironicky rozhovor a odešel pryč.

Louis se zhluboka nadechl. Po Harryho odchodu měl pocit, že konečně může pořádně dýchat. V přítomnosti kudrnatého Zavrženého, jakoby plíce částečně vypovídali službu. Tiše Olivii poděkoval za všechno, co pro něho udělala, a vstal.

You're not my Choice //Larry//Kde žijí příběhy. Začni objevovat