Sotva dozněly doktorovi slova místností, Louis vytřeštil oči a začal se hystericky smát.
Starší muž jen klidně seděl a čekal, až ze sebe Louis dostane emoce a vstřebá ty šokující informace.
Ten po chvíli utichl a zadíval se na lékaře pátravým pohledem.
,,To není vtip?"
Muž zavrtěl hlavou.
,,Ale..a-ale..já jsem kluk! Muž! Nemůžu čekat dítě!" rozkřikl se naštvaně Louis. Připadal si, jako by z něho dělali všichni idiota.
,,Louisi, chápu, že je to šok. Ale nechte si prosím vysvětlit pár věcí, musíme toho hodně probrat.."
,,No to mi teda budete muset vysvětlit!"
,,Ve vašem těle je minimum testosteronu, zato větší hladina estrogenu než je u jakéhokoliv muže obvyklé. Testosteron je hormon, který se vyskytuje u mužů a ve velmi malé míře u žen, ale estrogen je především ženský hormon," začal doktor vysvětlovat. Louis si přitáhl kolena k bradě a zíral na něho nanejvýš vyděšeným pohledem.
,,Chcete mi říct..ž-že jsem žena?" zeptal se s obavou.
,,Ne Louisi, nezpochybňuji tady vaši mužnost. Jen prostě..jsou u vás některé věci podobné spíše ženskému pohlaví. Kupříkladu tvoje výška, vysoko položený tón hlasu, nebo..všiml jsem si, že máš úplně hladkou tvář. Rostli ti někdy vousy?"
Louis zavrtěl zdrceně hlavou. Připadal si tak..divný. Ponížený.
,,Ale já nemám dělohu ani..to čím se rodí," zamumlal a nepatrně zčervenal.
Lékař se na něho povzbudivě usmál.
,,Navzdory tomu, jakou techniku dnes máme, lidské tělo nic nedokáže nahradit, je to úžasná věc. Uděláme ještě přesné ultrasonografické vyšetření, ale předpokládám, že si vaše tělo vytvořilo jakousi provizorní dělohu, aby se mohl plod správně vyvíjet. Co se týče toho druhého, to je jen drobná komplikace, budeš rodit takzvaným císařským řezem. Uspíme tě a provedeme řez přes stěnu břišní," vysvětloval lékař a Louisovi začalo pomalu docházet, že to není jen sen, ale je to skutečnost. Opravdu čekal dítě.
,,Já..omlouvám se, ale jsem v šoku," zašeptal. Jedna jeho část se chtěla radovat, ale druhá se chtěla jít okamžitě zabít.
,,To je pochopitelné, já sám to dosud vstřebávám. Nikdy jsem se s tím nesetkal," zavrtěl lékař hlavou a poplácal Louise povzbudivě po rameni.
,,Ale proč zrovna já doktore? Udělal jsem něco v životě špatně?" podíval se na něho Louis.
,,Ne Louisi, vy jste nic neudělal. Předpokládám, že rodička, která vás přivedla na svět měla sama zvýšenou hladinu estrogenu takovým způsobem, že to přenesla na vás. A její rodička nejspíš to samé..a začalo to nejspíš v důsledku záření, které zasáhlo tehdy náš svět. Ale to jsou jen mé domněnky chlapče, ale pravdu se nejspíš nikdy nedozvíme. Musíte se s tím smířit. A měl byste se radovat," pousmál se doktor. ,,Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by jste měl mít nějak výrazněji jiné těhotenství, než ženské rodičky."
,,Opravdu? Vždyť už teď omdlívám," namítl Louis.
,,Budete se muset šetřit, to je jasné. Žádný stres, psychická zátěž, namáhavá práce. Odhaduji, že zhruba do pátého měsíce těhotenství budete moci pracovat, jen nebudete moci manipulovat s rodičkami a silně toxickými látky. A taky nesmíte být přítomný vyšetřením, kde se vyskytují rentgenové paprsky," řekl zamyšleně lékař.
ČTEŠ
You're not my Choice //Larry//
Fanfiction,,Svého manžela jsem si nevybral já. Vybral mi ho Systém." Píše se rok 2098 a svět není takový, jako dřív. Svět se změnil v dokonalý systém pravidel a zákonů, které zajišťují harmonii mezi obyvateli. Lidé se rozdělili na tři skupiny, Spořádané, Svob...