,,Ni, zlato běž otevřít!" zakřičel Liam z kuchyně, když se ozvalo hlasité zabušení na dveře od jejich domu.
,,To bude určitě Lou," usmál se Niall, vstávající z pohovky. Došel ke dveřím, které otevřel a úsměv se mu rozšířil, když spatřil svého kamaráda.
,,Ahoj Boo, už na tebe..Louisi??" zarazil se uprostřed věty, když si všiml jak jeho kamarád vypadá. Plakal tak silně, že se sotva udržel na nohou, v obličeji byl bledý a vlasy měl rozcuchané na všechny světové strany. ,,Proboha Lou, co se stalo? Liame!" křikl Niall na svého manžela, zatím co vzal Louise dovnitř a vedl ho do obýváku, kde se vzápětí objevil i nejstarší z chlapců.
,,Louisi? Co se proboha stalo?" vyděsil se Liam při pohledu na Louisův uslzený obličej. Ten jen zavrtěl hlavou a klesl na pohovku.
,,O-omlouvám se, asi zbytečně vyvádím, j-já jen..bolí to," zamumlal nesouvisle a otíral si z tváří stále nové a nové slzy.
,,Ublížil ti?" Liam vzteky zrudl v obličeji.
,,Asi ne tak jak si myslíš," hlesl tiše Louis.
,,Já to nechápu Lou. Když jsme spolu dneska mluvili.." sedl si Niall vedle svého kamaráda.
,,On to dítě nechce Nialle. Nebudu mít nikdy dítě. Tak to řekl. Dokud budu jeho manželem, mám na dítě zapomenout. Tak moc náš systém rodiček nenávidí, že mě chce připravit o ten pocit, být otcem a mít vlastní dítě," vzlykl Louis a Niall ho pevně objal. Podíval se beze slov na Liama. Oba moc dobře věděli, jaká je to pro Louise rána. Spořádaní byli vychováváni ve stylu "váš život je naplněn, když máte manžela, dům, práci a dítě". A Louis se teď dozvěděl, že posledního bodu nikdy nedosáhne. Navíc oba chlapci moc dobře věděli, že modroočko je poměrně dost mateřsky založený člověk.
,,Třeba si to ještě rozmyslí Louisi, pravděpodobně byl v šoku," zkusil Liam Louise utěšit. Ten ale jen zavrtěl zlomeně hlavou.
,,Věděl jsem to. Věděl jsem to už od začátku, už když poprvé padla myšlenka, že si vezmu jeho. Jenže když mi Olivia dala ten papír já..ovládli mě emoce," vydechl.
,,Tak proč jsi nám něco neřekl už předtím Lou?" zeptal se Niall. Louis se zahleděl na svoje kolena a popotáhl.
,,Prostě jsem myslel, že změní názor. Že nám to bude třeba klapat, že si mě oblíbí, že se mnou bude chtít rodinu, že si v Holmes Chapel zvykne..ale ne. On nikdy nebude Spořádaným," jeho tělo se začalo opět třást a Louis se dal do pláče.
Niall ho pevně objal a začal hladit ve vlasech.
,,Dneska se domů nevrátíš. Přespíš tady."
,,Ale Nialle.." ozval se Liam nervózně. Tohle bylo striktně proti pravidlům. Každý Spořádaný musel být po vyhlášené době ve svém domově, pokud neměl zvláštní povolení.
,,Nedělej si starosti Li, dá se říct, že mám od Olivie povolení. Sice mi ho dala pro jiné případy, než je tento ale vem to čert," otřel si Louis oči.
,,Výborně. Pustíme si nějaký film a ty zkusíš pro dnešek na Harryho zapomenout," rozkázal Niall a Liam šel zapnout televizi. Narozdíl od přístrojů, které měli všichni před apokalypsou, byli dnešní televize už pouze v 3D režimu.
Louis se zabalil do deky, kterou mu Liam přinesl a zakoukal se do filmu. Měli jich na výběr jen pár, protože dnes už neměli prostředky, aby filmy natáčely a ty, které přežili z minulosti, museli být přísně zcenzurované. Rada se bála, že kdyby si společenství příliš zamilovalo filmy kde se svět nedělí na Spořádané, Svobodné a Zavržené, vzbouřili by se. Louis tento film už v minulosti viděl, proto mu hlava brzy spadla na Niallovo rameno, a usnul, vyčerpán dnešním návalem emocí.
ČTEŠ
You're not my Choice //Larry//
Fanfiction,,Svého manžela jsem si nevybral já. Vybral mi ho Systém." Píše se rok 2098 a svět není takový, jako dřív. Svět se změnil v dokonalý systém pravidel a zákonů, které zajišťují harmonii mezi obyvateli. Lidé se rozdělili na tři skupiny, Spořádané, Svob...