Epilog

15K 969 251
                                    

O 3 roky později

,,Tati!"

Harry se otočil a s úsměvem se podíval na svou malou princezničku, která se držela Louise za ruku a snažila se k němu dostat co nejrychleji. Podle mokrých vlásků usoudil, že ji Louis vykoupal v potoce.

,,Ahoj zlatíčko," usmál se a cvrnkl Jay do nosu. Ta se zachichotala a objala Harryho nohy. Bylo jí 2 a půl roku a i přes to už věděla, jak si tátu Harryho omotat kolem prstu. Táta Louis byl přeci jen vůči jejímu psímu pohledu odolnější.

,,Nechtěla si ani nechat umýt vlasy, tak pospíchala za tebou," usmál se Louis. Harry před pár dny spolu s dalšími muži opustil na dvě noci tábor aby vyjednával v nedalekém městě příměří, čehož částečně dosáhl a pro ně to znamenalo daleko menší ztráty na životě. ,,Moc jsi jí chyběl."

,,A tobě ne princezno?" řekl škádlivě Harry a přitáhl si manžela k sobě.

Louis si stoupl na špičky a omotal paže kolem Harryho krku, načež ho vášnivě políbil, aby dokázal, jak moc mu kudrnáč chyběl.

Louis si stoupl na špičky a omotal paže kolem Harryho krku, načež ho vášnivě políbil, aby dokázal, jak moc mu kudrnáč chyběl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry si spokojeně povzdechl a ponořil se hlouběji do Louisových rtů, přičemž jednou rukou hladil spokojenou Jay po vláskách. Miloval svoji rodinu tak moc, a přitom žil každý den ve strachu, že se jim něco stane.

Jejich skupina byla nyní obrovská a čítala něco kolem 20 000 lidí. Proto se rozhodli zanechat své lidi na místě, kde se kdysi dávno nacházelo Německo a malá skupina kolem stovky mužů, která zahrnovala Louise, Harryho, Jay, Nialla, Liama, Connora a všechny Harryho Zavržené se vydala dál. Od doby, kdy Holmes Chapel lehlo popelem, se toho událo hodně.

Bojovali v každém městě, když to bylo nutné. Vždy se ale snažili přesvědčit lidi smířlivou cestou o tom, aby rozpustili společenstvo Spořádaných a Svobodných a přidali se k nim. Ne vždy se to podařilo. A oni si museli vždy připomínat, že jednají v zájmu celého lidstva. Harry míval noční můry, křičel ze spaní a budil se se slzami v očích, bál se, že je stejný jako ti, proti kterým bojují, že je obyčejný vrah. Naštěstí měl u sebe vždy svého manžela, který ho ukonejšil, uklidnil a objímal, dokud zase neusnul.

Zavrženým se v podstatě plnil sen. Dnes už existovalo málo měst, kde pořád vládla diktatura Spořádaných. Zpráva o vlně Zavržených, kteří chtějí svobodné lidstvo, se nesla světem rychlostí blesku a lidé je sami vyhledávali a prosili, aby se k nim mohli přidat.

Teď už jim zbývalo jen území bývalého Ruska. Další krajiny byly stále zamořené radioaktivitou, i když podle vědců, kteří byli mezi nimi, by se měla radioaktivita do pár let snížit natolik, že bude možno na toto území vstoupit.

Louisův porod byl těžký. Doktor Smith, který dostál svému slovu a dobrovolně se přidal k Zavrženým, mu zachránil život. Chlapec ztratil hodně krve a dostal těžkou infekci, která ho málem zabila. Harry těch 80 hodin, kdy Louis balancoval mezi životem a smrtí prakticky nespal, nejedl, nepil. Jen držel v náručí Jay a přesvědčoval Louise, aby bojoval, aby se vrátil zpátky k němu a k jeho holčičce. Věděl, že pokud by jeho manžel zemřel, nezvládl by to a odešel by za ním.

Nicméně Louis se uzdravil a dnes je jeho jedinou památkou na ošklivý porod velká jizva na břiše, kterou ale Harry miluje a když se mu chlapec svěřil, že se za ni stydí, jen opáčil, že je to známka toho, jak statečný je a že mu dal nejkrásnější dárek na světě. Malou Jay.

Jay byla pořád malé dítě, ale přesto jí rodiče vysvětlili, že má jméno po výjmečné ženě, jejich matce, a její babičce, která se na ni teď dívá z nebe. Až bude větší, vysvětlí jí všechno, proti čemu bojují a jaký byl jejich život pár let dozadu. Ale prozatím to holčička brala jen jako jedno velké dobrodružství, kdy cestuje se svými tatínky po světě a potkává spousty nových lidí.

Harry pořád nenasytně líbal Louisovi polštřky, které pod jeho útokem zrůžověly, když za sebou uslyšel kroky.

,,Ahoj vy dva," usmál se Liam, který držel blonďáčka kolem pasu a vedle nich kráčel Zayn, který držel v náručí Connora. Chlapeček si strejdu Zayna tak moc oblíbil, že měl Niall někdy problém ho od černovlasého odtrhnout a donutit ho sníst jídlo. A drsňák Zayn měkl pokaždé, když malého chlapečka uviděl.

,,Nesnězte se," zašklebil se Niall a Harry se od Louise neochotně odtáhl.

,,Mohl bys mít trochu pochopení, ty jsi snad Liama vítal jinak?" usmál se Louis. Niall se podrbal ve vlasech a zrudl, což jeho manžela rozesmálo.

,,Kdy jdete na další výpravu?" otočil se Louis na Harryho a položil si hlavu na jeho hruď. Harry mu věnoval polibek do vlasů.

,,Přibližně za týden, do té doby můžeme zůstat tady," řekl a Louis se potěšeně usmál.

,,Tati, tati koukej světýlko!"

Všichni se otočili k Jay, která ukazovala na oblohu. Louis zvedl oči a zalapal po dechu. Na nebi bylo něco, co předtím viděl jen v knihách, ale nebylo o tom pochyb. Byla to hvězda.

Malá, jasná, osamocená hvězda.

Louis si přitiskl ruce na ústa a oči mu zvlhly pod návalem emocí.

,,Tati, ty pláčeš? Co to je za světélko?" přiběhla Jay k Louisovi a dožadovala se pozornosti. Harry si ji vzal do náruče.

,,Tomuhle se říká hvězda Jay," řekl s širokým úsměvem na tváři.

,,A posílá nám ji tvoje babička," dodal Louis chraptivě.

Niall, Liam a Zayn si mlčky stoupli vedle nich a všichni se v posvátné úctě dívali na oblohu, kde poprvé za několik desítek let svítila hvězda.

A jak řekla Jay Tomlinsonová, byl to symbol naděje.

Jednou bude celý svět svobodný. Jednou přijde čas, kdy je ostatní nebudou označovat jako Zavržené, ale jako hrdiny, kteří zachránili svět.

Musí si jen uchovat naději.

Louis se usmál a propletl si prsty se svým manželem. Dokud bude mít Harryho a Jay, nikdy nepřestane věřit. Protože po boku své lásky, dokáže cokoliv.

Ta hvězda, je toho důkazem.

--

Dobře, brečím.

Jsem cíťa, ale dojalo mě to. Protože je to moje první povídka na Wattpadu, první Larry povídka a je těžké se s ní rozloučit, přirostla mi k srdci.

Nemůžu na pár řádků vyjádřit, jak moc jsme vám vděčná za všechnu podporu, kterou jste mi během psaní dávali. Když jsme vydávala první díly, plánovala jsem, že bude mít povídka kolem 20 dílů a že budu šťastná, když dosáhne 1000 přečtení.

Dnes má přes 28K přečtení a přes 4,5K votes.

Ty čísla jsou pro mě prostě neuvěřitelná a je to nádherný pocit, že tolik lidí četlo můj příběh a že se jim líbil. Navíc jste mi psali tak nádherné komentáře, které mě rozesmávaly, dojímaly a dávaly mi další a další chuť psát.

Takže vám všem patří velké díky

A protože já bez psaní dlouho nevydržím, na mém profilu můžete najít novou povídku s názvem My broken world, která má tématiku A/B/O :))

Ještě jednou velké díky

Kebiska

You're not my Choice //Larry//Kde žijí příběhy. Začni objevovat