12.

11.6K 663 176
                                    

Louis se neklidně zavrtěl a otevřel oči, do kterých ho ihned uhodil sluneční svit, probleskující mezi stromy. Na čele cítil vlhkou látku a byl naprosto zmatený.

Podíval se vedle sebe, kde klečel Zayn a zlehka mu otíral čelo vlhkým šátkem. Na to, v jakém se mu Zayn ukázal světle, když se viděli poprvé, byly jeho doteky překvapivě jemné. Když viděl, že se modroočko probral, odtáhl ruku.

,,Konečně. Už jsem myslel, že se neprobudíš. Jak ti je?"

,,Mám hlavu jako střep," přiznal Louis a pokusil se posadit, přičemž z něho spadla teplá deka. Uvědomil si, že neleží na zemi ale v provizorním lůžku.

,,Lež," zatlačil ho Zayn zpět do lehu. ,,Musíš ještě chvíli odpočívat, mohl bys zase omdlít."

,,Kde to jsem? A co se vůbec stalo?" zeptal se zmateně Louis.

,,Kde myslíš, že jsi?" uchechtnul se Zayn. ,,V našem domově. Tady žijeme. Omlouváme se mladý pane Stylesi, že vám nemůžeme poskytnout stejný luxus, na který jste zvyklí z města," dodal ironicky.

Louis sebou při oslovení trhl. Stále si nezvykl.

,,Nepamatuji si, co se stalo..tedy jen trochu..ten muž..chtěl mě.."

,,Chtěl tě znásilnit. A bezpochyby by to udělal, kdyby tě Harry nenašel," pronesl suše Zayn a podal Louisovi trochu vody. Ten ji hltavě vypil.

,,Ale jak mě našel?"

,,Tak za prvé, máme daleko vyvinutější sluch než vy. Vy Spořádaní se spoléháte jen na své počítače, systémy a elektroniku, ale úplně jste zapomněli využívat vaše smysly. Zavržení ne. Tušili jsme, že se tu pohybuje Zavržený z nepřátelské skupiny. A pak měl Harry pocit, že slyšel tvůj křik. Naštěstí jste nebyli tak daleko od nás. Měl jsi obrovské štěstí, Spořádaný," vysvětlil Zayn. Louis na něho zíral a snažil se všechny informace dostatečně vstřebat.

,,Nepřátelský Zavržený..ale já myslel.."

,,Že jsme všichni jedna velká rodina, tak jak se to snažíte namluvit sami sobě vy?" zasmál se hrubě Zayn. ,,Ne, hlupáku. Zavržených je velké množství, větší, než si umíš představit. Každý z nás má..řekněme jiné cíle. A taky je tu otázka zásob, kořisti a touhy přežít."

,,A ten muž je teď...?" zašeptal Louis.

,,Mrtvý," ušklíbl se Zayn. ,,Na věci Harryho Stylese se nešahá."

,,Nejsem věc!" zavrčel Louis.

,,Obrazně řečeno, hned se nerozčiluj maličkej," šklebil se Zayn, čímž Louise rozčílil ještě víc.

,,Kde je Harry?" zeptal se dopáleně.

,,Za chvíli přijde. Šel jen něco zařídit, brzy se ho dočkáš," mrkl Zayn a vstal. ,,Odpočívej. Jestli se ti něco stane, tak nás Harry stáhne z kůže za živa." S těmito slovy se ztratil mezi stromy, kde se ozývali hlasy ostatních zavržených.

Louis za ním zaraženě hleděl. Stáhl z kůže? Ale Harrymu na něm přece nezáleželo..nebo snad..ano?

--

,,Princezno!"

Chraptivý, naléhavý hlas probral Louise z říše snů. Prudce se posadil a zjistil, že se celý třese a po tvářích mu tečou slzy. Ten sen byl tak živý..tentokrát ho nikdo nepřišel zachránit, nikdo tomu muži nezabránil aby si vzal to, co chtěl..

,,Byl to jen sen," zašeptal Harry a přitáhl si Louise do náruče. Ležel vedle něho, otočený na boku a pozoroval ho nejspíš celou dobu, co brunet spal. Když vzhlédl nahoru, všiml si že už je skoro noc.

You're not my Choice //Larry//Kde žijí příběhy. Začni objevovat