25.

10.2K 605 39
                                    

Harry se díval zamračeně mezi stromy. Začínal být nervózní. Co Louisovi tak trvá? Většinou byl pár minut po Harrym na místě.

,,Thomasi, půjdeš se podívat, kde jsou takovou dobu?" řekl co možná nejvíc lhostejně. Nechtěl vypadat jako nějaká stíhačka. Thomas jen chápavě přikývl a ztratil se v lese.

Harry se dál věnoval broušení své dýky, když zaslechl Thomasovo naléhavé volání. Rychle se rozběhl po hlase a srdce se mu rozbušilo. Něco je špatně.

Doběhl k Thomasovi v rekordním čase a spatřil ho, jak klečí u Zaynovy bezvládné postavy. Louise nikde nebylo vidět.

,,Do prdele, co se tu stalo?" vykřikl Harry a klekl si vedle Thomase, aby mohl začít Zayna poplácávat po tváři a třást s ním. ,,Zee, kámo!"

Zayn tiše zasténal a otevřel oči. Chytil se za hlavu a zaskuhral bolestí.

,,Zayne co se stalo? Kde je Louis??" naléhal kudrnáč.

,,Já nevím Harry..přišli zezadu a něčím mě praštili..a Louis..já nevím," vydechl a zavřel oči, aby nemusel vidět Harryho výraz. Tolik se styděl a bylo mu to moc líto. Neochránil Harryho princeznu.

Harry vstal a tělem mu pulzovala zlost a strach. Louis zmizel někde v pustině a on netušil kde je. Vlastně ani netušil, jestli je ještě naživu. Pustina se mu mohla stát hrobem sama o sobě, a jestli mu chce někdo navíc ublížit..

,,Musíme ho najít. Thomasi, jdi pomož Zaynovi do tábora a přiveď Lukeho a Stephana. Zayn zůstane s Jamesem a my čtyři jdeme hledat Louise."

--

Louis otevřel oči a ucítil na jazyku kovovou chuť krve. Pokusil se pohnout rukama, ale zjistil, že je pevně přivázaný ke stromu. Prosím ne, znovu ne..

,,Takže už ses probral," ozval se nad ním chladný hlas.

Chlapec vzhlédl a spatřil mladého Zavrženého s krátkými černými vlasy a tetováním na tváři, jak na něho zhlíží. Vypadal nebezpečně a rozhodně ne přátelsky.

,,K-Kde to jsem? Kde je Harry?" pípl Louis vystrašeně.

,,,Tvůj manžel je daleko. A troufám si říct, že nemá nejmenší šanci tě najít," ušklíbl se muž a dřepl si, aby byl na stejné úrovni jako Louis.

,,Proč tu jsem? Co po mě chcete?" zeptal se Louis a usilovně se kousal do rozbitého rtu, aby se nerozplakal.

,,Pomstu. Ten kudrnatý bastard zabil mého bratra. Pokrevního bratra, abychom si rozuměli. A já chci, aby viděl umírat tebe," odsekl a Louise polila vlna strachu. Měl sto chutí podat se strachu a začít panikařit, křičet a prosit o slitování, instinkt mu ale radil zachovat si klid a hrát o čas.

,,A proč ho zabil? Znám Harryho, nezabíjí lidi jen tak," namítl na oko vyrovnaným hlasem.

,,Víš moc dobře proč, kočičko," ušklíbl se nevesele muž. ,,Protože si chtěl s tebou užít.

Louis vytřeštil oči. ,,Takže..tvůj bratr je ten muž..který mě chtěl znásilnit?"

,,Přesně tak, maličký."

,,Ale pak měl na to Harry plné právo," ohradil se rozhořčeně a vzápětí mu na tváři přistála tak silná facka, že se mu před očima objevily hvězdičky.

,,Právo?! Vy Spořádaní jste mor celého světa, jsme Zavržení právě proto že proti vám bojujeme! Kam si myslíš že by jsme se dostali, kdyby se Zavržení rozhodli chránit Spořádané před ostatními Zavrženými?? Obmotal sis Stylese kolem prstu natolik, že začal vraždit své bratry! Ale to vám neprojde, tohle ne," zuřil muž a Louisovi se spustily z očí slzy bolesti a strachu.

You're not my Choice //Larry//Kde žijí příběhy. Začni objevovat