(Medya 0-6 yaş grubu.... Temsili değil.)
Ryeowook ''SJM'' grubunu kurdu.Kyuhyun: ''Neden yeni grup açtın ayrıca M'in yarısı askerde?''
Ryeowook: ''Yeni grup açarken sana mı soracam ya sabır, canım istedi açtım''
Kyuhyun: ''pki çok sevgili hyungcuğum''
Zhoumi: ''Sonunda biz de hikayede geçeceğiz çak Henry!''
Henry: ''*çakar* HEYOO!''
Kyuhyun: ''Ne diyor bunlar Wookie? Anlayabildin mi sen?''
Ryeowook: ''Ne hikayesinden bahsediyorsunuz siz?''
Zhoumi: ''Bunları insanlar okuyup gülmekten gebersin diye yazan sefil bir yazar var ya hani? Bizi de hikayeye kattı sayenizde neyse sağ ol Ryeowook''
Ryeowook: ''Valla hiç anlamadım ama öyle olsun''
Henry: ''AYY TELEFONUM SÜTÜN İÇİNE DÜŞTÜ ÇALIŞMIYOR!''
Kyuhyun: ''Çalışmıyorsa nasıl bizle yazışabiliyorsun?''
Henry: ''Çok mantıklı... Demek ki çalışıyormuş... Sen olmasan napıcam ben Allah razı olsun hyung, telefonumu tamire göndermeme gerek kalmadı''
Kyuhyun: ''Belli ki süt kafa yapmış sende, çok içme gece gece''
Henry: ''Ne kafası ya?''
Ryeowook: ''Siwon (at) kafası SKJANBCFJKSDNSLDK''
Kyuhyun: ''Maşallah çok üst düzey bir espri. Tebrikler ya...''
Zhoumi: ''Sen komedyen olacakmışsın ama yanlışlıkla SM'e girmişsin bence...''
Henry: ''Evet çok komik de neyse konumuz o değil, yoğurt yapıyordum o sırada telefon sütün içine düştü''
Ryeowook: ''Hayır yani yoğurt yapıyorsan neden süte düştü, yoğurda düşmeliymiş... Telefonun bile ne yapacağını bilmezin teki''
Kyuhyun: ''Wookie adres ver gelip seni kontrol etmeliyim, iyi değil gibisin''
Ryeowook: ''KYUCUM BENİ MERAK ETTİ OMO! *kalp emojicikleri, şirin mahlukat emojicikleri*''
Kyuhyun: ''Yk yha ne mrk etms slk .ss''
Ryeowook: ''tmm özldn knm atym çbk gl .s''
Zhoumi: ''SJ'nin arada bir ergen sevgiliye bağlama durumuna yazarın bir çözüm bulmasını talep ediyorum! Koskoca adamalara yaptırdığına bak, hiç yakışıyor mu yazar hanım?''
Yazar: ''Sana ne Zhoumi? Yazarken sana mı soracam, bu benim eserim sen karışma dskjnlakd hem siz benim için hala 0-6 yaş grubundasınız :3''
Henry: ''Yazarı yiyebilir miyim?''
Yazar: ''Yazar sana kurban olsun anacım''
Kyuhyun: ''Yaa ama hakkaten yani olmuyor böyle''
Ryeowook: ''Niye olmuyormuş efendim? Ben çok mesudum!''
Eunhyuk: ''Ooo grup açmışız gençlik, alırım bi' dal''
Kyuhyun: ''Oooo askerde telefon ha? Seni gidi seni!''
Eunhyuk: ''Bilirsiniz ben başarılı biriyim övünmek gibi olmasın asjdnjklas''
Ryeowook: ''Hiç övünmedi ya''
Donghae: ''Yalnız ben de çok takıldım okuyunca, neden yoğurda değil de süte düşüyor?''
Kyuhyun: ''Yazar sözümü geri alıyorum, SJ cidden 0-6 yaş grubu... Saygılar...''
Yazar: ''Ben diyorum işte dinlemiyonuz ki''
Donghae: ''Hangi yazar? Dan Brown falan mı?''
Kyuhyun: ''Yok Ayşe Kulin asdjkhnasda''
Donghae: ''Ayy cidden mi? Nerde? Çok severim''
Kyuhyun: ''Ben komutan olsam bu kafayla askere falan almam ama işte..''
Eunhyuk: ''Tamam canım Donghae azıcık şapşik olabilir, uğraşmayın balığımla''
Donghae: ''Yerim seni''
Eunhyuk: ''Ben de seni''
Henry: ''İşte sonra Nurten teyze sağ olsun evi yanmaktan kurtardık...''
Henry: ''Ayy yanlış grup''
Kyuhyun: ''Ne olduğunu sormayacağım...''
Zhoumi: ''Hani biz çok geçecektik, yine sıradanlaştık hikayede''
Yazar: ''Artık önümüzdeki hikayelere bakıcaz be gülüm... Ben sizi arada yine dahil ederim bebişim''
Zhoumi: ''Bebişim falan oluyor mu hiç?''
Yazar, Zhoumi'yi gruptan çıkardı.
Yazar, Zhoumi'yi gruba ekledi.
Yazar: ''Bir daha şikayet edecen mi?''
Zhoumi: ''NAPCAN GRUPTAN MI ATICAN?''
Yazar: ''Evet.''
Zhoumi: ''Tamam sustum abla...''
Yazar: ''Aferin oğluşuma :p Neyse bu kadar yeter artık, hadi dağılın! Gösteri bitti.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Junior ~~ Whatsapp
HumorKomik olur mu bilemeyeceğim ama aklıma geldikçe yazıyorum whatsapp konuşmalarını, o yüzden yeterince beğeni alır inşallah :/// -Miss Myeolchi-