22. Bölüm ~ Yazarlar Özel ~

208 16 10
                                    

Eveeeet, bu bölümü Miss Mulgogi'ye adamak istiyorum :3 ily Mulgogi ♡

- Miss Myeolchi

Leeteuk, "SJ Cinsel Eğitim Grubu" adını "CB Eğitim Grubu" olarak değiştirdi.

Leeteuk: "Artık bazılarımızın, bakın belirtiyorum 'bazılarımızın' çalışmalara başlaması lazım."

Yesung: "Ne çalışması?"

Heechul: "Çocuk mu yapacaz Jeongsu?"

Leeteuk: "Çocuk değik gerizekalı, başlığı okusana!"

Heechul: "Oha ilk defa cinsel bir cümle kurduğumda beni tersledi... Durum ciddi anlaşılan..."

Kangin: "Yalnız geçen gün köpeğinle öpüşüyordun. Gözümden kaçmadı değil. Aşkımızı yerle bir ettin Teuk."

Leeteuk: "COMEBACK DİYORUM! EKİM DİYORUM! KİME DİYORUM ACABA? BOŞ VERİN SAÇMA SAPAN MUHABBETLERİ ŞİMDİ!"

Eunhyuk: "Teuk hyungun işini ne kadar ciddiye aldığının bir göstergesi"

Donghae: "Koca yürekli lider"

Kangin: "Benim yanımdayken karı yürekliydi ama :/"

Heechul: "Sen bir sussana paçoz! Ay bık bık bık bir bitmedin sabahtan beri! Tamam Teuk en çok sana aşık, eveeeet!"

Leeteuk: ":((( sokayım böyle işe"

Heechul: "Sok bence de ya"

Siwon: "Ayıp oluyor ama... Bakın askerden dönmeme çok az kaldı. Hele bir döneyim, hepinizi kutsal suyla dezenfekte edeceğim!"

Miss Mulgogi: "Dön artık yiğidim, seni beklemekten kuruyup gittim burada! Dön Allah'ın cezası!"

Siwon: "Ne güzel bir kelime kullandın öyle :)"

Miss Mulgogi: "Hangi kelime?"

Miss Myeolchi: "Allah demek istiyor"

Miss Mulgogi: "... Şey ama ben agnostiğim"

Siwon: "Üzdün :( o halde Hristiyan olman kazım yoksa bu iş olmaz"

Miss Myeolchi: "Kazım mı?"

Siwon: "Ayy pardon, lazım"

Heechul: "Bu iki salak kim?"

Miss Myeolchi: "Sensin salak be? Ben bu hikayenin yazarıyım. Miss Mulgogi de yazarlardan biri ve kendisi en yakın arkadaşımdır."

Heechul: "İyi de bundan bana ne?"

Miss Myeolchi: "Lan sordun, biz de söyledik! Ne gıcık bir şeysin sen öyle?"

Heechul: "Piçlik yapmayı severim :)"

Leeteuk: "Biliyoruz Chul... Yazarlarımıza kötü davranan karşısında beni bulur yalnız!"

Miss Myeolchi: "İşte adam gibi adam! Lider gibi lider! Seçimlere katılsan, oyum sana be koçum dkxkxl"

Leeteuk: "Eyvallah başkan"

Siwon: "Hristiyanlık çok güzel, siz de gelsenize"

Hangeng, Heechul ve yazarlar: "Bir bitmedin Siwi!!!"

Siwon: "Ay ne kızıyorsunuz ya? İyi ki söyledik -,-"

Eunhyuk: "Bu arada neden yazarların adları bizim lakaplarımız?"

Miss Myeolchi: "Belki balık seviyoruz???"

Miss Mulgogi: "Aynen ya sizene?"

Miss Myeolchi: "Ne, ayrı."

Miss Mulgogi ve tüm SJ: "Tamam."

Miss Myeolchi: "Peki."

Donghae: "Aaa ELF misiniz yoksa?"

Miss Myeolchi: "Yok kanka VIP'yiz ama sizle ilgili ficler yazıyoruz. Manyağız biz çünkü dkdkfl"

Donghae: "Ayy ben de ELF'siniz sanmıştım. Neyse bir dahaki sefere artık."

Eunhyuk: "Lan bir dahaki sefere ne demek acaba sjjskxkxlx TABİİ Kİ ELF'LER!!! Siz onun kusuruna bakmayın, henüz 5 yaşında"

Donghae: "Hayır bir kere! 5 buçuk"

Heechul: "Yok bence 5 buçuktan 6"

Miss Myeolchi: " Önemli değil ya her zamanki Donghae işte"

Heechul: "Sizi buraya hangi rüzgar attı?"

Miss Myeolchi: "Geçiyorduk öyle, uğradık"

Miss Mulgogi: "Biasım askerlik diyince dayanamayıp konuşmaya daldım... Dalamaz mıyım? İzin mi alacam Chul Bey?"

Heechul: "Biasın mı?"

Siwon: "Biasın mıyım?"

Donghae: "Biasın o mu? O.o"

Miss Mulgogi: "Yani hepinizi eşit seviyorum aslında ama-"

Miss Myeolchi: "Siz ona bakmayın, evet biası Siwon... Benimki kim sizce?"

Eunhyuk: "Yaa benim dimi? Öf şapşal dkxjkd *utanan emoji*"

Miss Myeolchi: "Yooo. Yani seni de ayrı seviyorum Hyuk ama biasım Heechul gerizekalısı!^^"

Heechul: "Hay sipidi gonzales aşkına! Ben miyim sjdjkxldk Bak seni sevdim yazar"

Miss Myeolchi: "Güzel :)))"

Eunhyuk: "Yaa ben de heyecan yapmıştım"

Miss Myeolchi: "Bizim adlarımızın hikayesini anlatayım mı sizeee?"

Eunhae: "Anlat?"

Miss Myeolchi: "2005'te tanışmış ve 10 yıl sonra aynı zamanda ELF olmuş iki tane arkadaş varmış. Bunlar şu anki yazarlarınız oluyor ;) Arkadaşlığımızı Eunhae'ninkine benzetmek benim çok hoşuma gittiğinden isimlerimiz Eunhae'nin lakapları ^^"

Tüm SJ: "Vay anasının gözü! Çok duygusaaaal :')"

Yazarlar: "Öyledir ♡"

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin