Leeteuk: ''ÖMRÜMÜN YARISI SİZLE GEÇTİ GERZEKLER! SİZİ SEVİYORUM, 11. YILDÖNÜMÜMÜZ KUTLU OLSUN!''
Heechul: ''Ayy yerim seni Jungsoo :3 ama sensin gerzek -,-''
Leeteuk: ''Yok sana demedim diğer gerzekleri kastettim''
Heechul: ''Haa peki o zaman k.b.''
Leeteuk: ''O ne ya? Ne biçim kısaltma?''
Heechul: ''Yaşlılar bilmez''
Kyuhyun: ''Kendisi 20'lik delikanlı olduğundan tabi... Ama şaka bir yana o saçlarla cidden Exo üyesi olursun ya da NCT falan''
Heechul: ''Tabi canım ben zaten gruptan ayrılıp solo takılıcam :/ yeter gidiyom ben'' *kafasına sıkan emoji*
Yesung: ''Ayy çok sevimliyiz SJ olarak, hadi selca çekinelim. SNS'e yüklerim, ELF sevinmiş olur.''
Kangin: ''Siz çekinin ben bakmıyorum''
Kyuhyun: ''Yaa kıyamam ya, gitti özür mesajı yazdı adama demediklerini bırakmadı netoşlar''
Heechul: ''NETOLARI HALA ÖNEMSİYOR MUSUNUZ AY KIÇIMI YESİNLER''
Leeteuk: ''Ben yerim''
Heechul: ''Sus sapık Jungsoo... Yaa oğlum sen geçen neden çorap çıkartan kızın videosunu beğendin? Reziiiiil kekeke''
Leeteuk: ''Ayy sorma dalgınlığıma gelmiş, gecenin 1'inde beğenmişim''
Eunhyuk: ''Hyung sen hayırdır? Çorap fetişin mi var?''
Leeteuk: *utanan emoji*
Eunhyuk: ''KLNFJAKFN''
Siwon: ''Yani sapıksın anladık ama seni dine davet ediyorum mümin kardeşim. O hesaba baktım da... Sonra da gittim gözlerimi kutsal suyla yıkadım yani o neydi ayol?!''
Kangin: ''YAA BİR DE GECENİN 1'İNDE! HAKKATEN SAPIKSIN JUNGSOO! HAYIR BARİ YOKLUĞU BELLİ ETME! DSKSDKSFKD''
Leeteuk: ''Üstüme gelmeyin, bu bir ihtiyaç beyler asdkmlaksda sanki siz yapmıyonuz''
Heechul: ''........''
Eunhyuk: ''..... Donghae sen bakma kuzum buralara''
Kyuhyun: ''Ben gözümü kapatayım mı?''
Siwon: ''TABİ Kİ! GİT DUA ET, AF DİLE FALAN YANİ O DERECE''
Donghae: ''Neye bakmayayım?''
Eunhyuk: ''Hep de en olmadık zamanlarda gel zaten... Diyoruz ki ne güzel 11 yıldır SJ falan wuhuuu party hard diyoruz!''
Donghae: ''HELL YEAH BITCHEZ''
Eunhyuk: ''Oha birisi Donghae'yi bozmuş! Siwi naptınız bebeğime!?''
Siwon: ''Hep Changmin bozdu valla...''
Kyuhyun: ''Ehehe doğrudur. Onu da ben bozdum 3:)''
Ryeowook: ''Sonra da çavuşa bir yumruk atmışım, iki seksen yerde falan yani askdjnlakd''
Yesung: ''Aaa Wookie çıldırmış''
Ryeowook: ''Bu çavuş bir harika dostum''
Heechul: ''Yalnız aramızda Jungsoo gibi sapıklar varken kelimelerimize dikkat edelim lütfen .ss''
Leeteuk: ''Ayy tamam canım amma abarttınız''
Kyuhyun: ''Hyung psikolojimi bozuyorsun''
21.46
Sungmin: ''Sonra da dedim ki size ne ayol benim evliliğimden''
Leeteuk: ''Öff iyi ki bir evlendin zaten -,- gün geçmiyor ki bir gün de övülen taraf SJ olsun! Yeter, bıktım ben Koreli halkın bu salak tavırlarından''
Heechul: ''İşte ben diyorum boş verin netoşları, onlar anca bilip bilmeden konuşsun''
Sungmin: ''DÖNÜNCE BEBEK YAPACAM, O OLACAK!''
Eunhyuk: ''Ağır ol koca oğlan! Tamam ben de yeğen istiyorum ama daha erken baby''
Donghae: ''wow fantastic baby''
Eunhyuk: ''Uyuşturucu kullanmıyorsun değil mi aşkım?''
Donghae: ''Yok canım ne alakası var? Ayy beni de merak edermiş!''
Eunhyuk: ''EDECEM TABİ! AYRI DA OLSAK SEN BENİMSİN ULEN!''
Heechul: ''Durun fanfic yazayım...''
Kyuhyun: ''AMAN SEN YAZMA!''
Heechul: '' 3:)))) bir gün Eunhyuk, Donghae'nin dudaklarına yapışıp bırakmaz sonra Donghae nefessiz kalıp Eunhyuk'u yumruklar sonra Eunhyuk onu yatağa fırlatır sonra BOOM PREGNANT!''
Leeteuk: ''Bir gün Leeteuk, Heechul'ü kucağına alıp kanepeye yatırır''
Heechul: ''GERİSİNİ MERAK ETMİYORUZ TEŞEKKÜRLER''
Leeteuk: ''Heechul direnmeye çalışır ama faydasızdır. Leeteuk dizleriyle onu kanepeye sabitleyerek hareket etmesini önler. Heechul 'yapma ahh Jungsoo yapma... YAPMAA~YAP- YA DA VAZGEÇTİM YAA YAP JUNGSOO!' der sonraaaa....''
Heechul: ''Sen git el alemin çorap çıkartan karısının videosunu falan beğen''
Heechul, Leeteuk'ı gruptan (tekmeleyerek) çıkardı.
Heechul: ''Neyse ben de gidip köpeğimi yürüyüşe çıkartayım ama yürümesin. Öyle de mükemmel bir köpek ya <3''
Kyuhyun: ''İyiymiş''
Eunhyuk: ''Yalnız Leeteuk güzel fic yazdı''
Siwon: ''KUTSAL JESUS!''
22.59
Ryeowook: ''Sonra dedim ki SJ hepinizi gömer''
Yesung: ''Senin bu saatte uyuyor olman gerekmiyor mu?''
Ryeowook: ''Shh uyuyorum zaten''
Kyuhyun: ''Evet.''
03.05
Yesung: ''Rüyamda uçan tavşanlar bana saldırıyordu''
Kyuhyun: ''Çocukluğuna inmeliyiz. Neyse bir ara ineriz ya şimdi üşendim''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Junior ~~ Whatsapp
HumorKomik olur mu bilemeyeceğim ama aklıma geldikçe yazıyorum whatsapp konuşmalarını, o yüzden yeterince beğeni alır inşallah :/// -Miss Myeolchi-