9. Bölüm - Bayram Special Edition

372 25 29
                                    

- Bu seferkini ben (⚜Miss Mulgogi⚜) yazdığım için tüm kötü yorumların sorumluluğunu alıyorum. 😂 Yani... umarım eğlenirsiniz. 😃

Siwon, Bayramınız Mübarek Olsun! grubunu kurdu.

Leeteuk: "Adam askerde ama hala bayram kutluyor. Görün saygıyı görün. Örnek alın."

Heechul: "Yani... inanmıyorum ama hadi olsun bakalım."

Leeteuk: "Olsun saygı duyacaksın, büyüklerinin bayramını kutlayacaksın. GÖR GÖR KYUHYUN BEY. İnsan hyunguna bir el öpmeye gelir, hal hatır sorar."

Kyuhyun: "Gelirdim de, elimi verince kolumu kaparsın sen. Sonrası... ☆☆☆"

Leeteuk: "Terbiyesiz herif. Sizin yüzünüzden beni sapık sanacaklar. Şurada tüm masum niyetimle gel dedim..."

Heechul: "Değil misin zaten? Yine de aç kapıyı, ben gelirim sana. ♡"

Leeteuk: "Hangeng öpsün seni. -_- "

Yesung: "Senin de kutlu olsun evladım. Asker adamsın, sağ olasın."

Kyuhyun: "Aha, geldi yine Internet Explorer dede... Yalnız Siwon yok ama bayramını kutluyoruz???"

Heechul: "Geçen doğum gününü kutladığımızda da yoktu, alıştık biz asdfghj"

Siwon: "Evet... Hesabı da bana kitlemiştiniz."

Heechul: "Ne zaman kitlemedik ki? Asdfghhf -dur bi dakika... Askerde bu kadar kolay mı telefon kullanmak? Ne ara girdin sen?"

Kyuhyun: "Bence bunlar askerlik yapmıyor, bizi kekliyorlar ben size diyeyim ㅋㅋㅋ"

Kangin: "Ah... ah... benim zamanımda kolay değildi bunlar. Anca fotoğraf çekerdik :')"

Kyuhyun: "Gören de Kuzey Kore Savaşı'nda yer aldın sanacak... Neden gittiğini hepimiz biliyoruz, hyung"

Kangin: "..."

Leeteuk: "Görecez Kyuhyun, seni de göreceğiz. Hele sen de bir askere git."

Siwon: "Tamam tamam, yine de her şeyi bir kenara bırakın bu mübarek günlerde birlik olmalıyız."

Heechul: "Yine vaaz vereceksen ben çıkıyorum" *şeytan emojisi*

Leeteuk: "Bu arada Donghae nasıl, Siwon? Bu aralar hiç girmiyor."

Siwon: "Bugün izin alıp Eunhyuk'u ziyarete gitti. Bayramlaşacaklar herhalde, Eunhyuk ona bayram şekeri vereceğinden bahsediyordu"

Heechul: "Oooo bunlar birlik olma olayını çok yanlış anlamışlar... Eminim sadece bayramlaşacaklardır, tabi ㅋㅋㅋㅋ"

Kyuhyun: "Ne birlik olması? Ne diyorsun? hyung?"

Heechul: "Sen anlamazsın yavrum daha çok küçüksün. Çok masumsun..."

Kyuhyun: "Bana böyle davranmayın, bebek değilim ben. Dizide öpüşme sahnesi çektim ben!"

Heechul: "Ben de ona şaşırıyorum ya... daha geçen Eunhyuk'a gidip sorardın, şimdi de... Çabuk büyüyorlar :')"

Ryeowook: "Bayram falan kutlamayacağım ben! Bayram yemeği yapıyorum, gelmiyorsunuz! Çıldırtmayın adamı!"

Leeteuk: "Kocası terk etmiş 8 çocuklu kadın gibi tepki gösteriyor bazen..."

Heechul: "Napsın, Jungsoo? Çocuk grubu besleyeceğim diye balatayı sıyırdı. Ne çektin be wookie, ne çektin? 12 boğazı besleyeceğim diye kendini harap ettin. Shindong'u besleyeceğim diye ne çektin be..."

Kyuhyun: "İlk girdiğimde, daha bir kişiyi bile memnun edemiyordum. Ama en azından kimse Wooki'ye ramen suyunu kaçırınca BAZILARI GİBİ, İSİM VERMEK İSTEMİYORUM AMA LEETEUK HYUNG GİBİ çubuk fırlatmadı"

Leeteuk: "O sadece bir yemeklik bir şeydi Kyu."

Kyuhyun: "Acımasızca fırlattın... Benim gibi.... Benim gibi saf ve masum duyguları olan bir çocuğa acımaksızın..."

Heechul: "Dedi Evil Maknae."

Kyuhyun: "Gidip biraz eski günleri anımsayarak ağlayacağım."

Kyuhyun gruptan çıktı.

Heechul: "Bak, kesin şarap içmeye gitti"

Siwon: "Eee? Ne kestiniz bu bayram?"

Heechul: "At kesmeyi düşünüyorum, gelsene."

Siwon: "Hyung, bana olan hasretini anlıyorum ama sabret."

Leeteuk: "Ooo şimdi de küçüklere mi sarkmaya başladınız, Heechul-ssi? Yaşlılar ilginizi çekmiyor olsa gerek."

Heechul: "Bir konuşma geçti diye ne trip attın be Jungsoo. Bir şeyler yapmış olsam haklısın diyeceğim..."

Leeteuk: "Yapmadığın yapmayacağın anlamına gelmez. Bugün Hangeng, yarın Siwon derken uzaaaar gideeer... Zaten grupta öpmediğin adam yok."

Heechul: "Heebum'u da öpüyorum ona da kız istersen."

Leeteuk: "Aman..."

Leeteuk gruptan çıktı.

- 18.20 -

Heechul: "Yine mi?"

Heechul gruptan çıktı.

- 20.30 -

Yesung: "ㅋㅋㅋ Doğum günü çok eğlenceliydi... ㅋㅋㅋ"

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin