13. Bölüm

325 22 11
                                    



(Bu sefer Miss Myeolchi yazdı, kaç zamandır yazamıyorum sorry sorry) ^^

Yesung ''Sizi Çok Özledim'' grubunu kurdu.

Kyuhyun: ''Tamam''

Yesung: ''Ruhsuz musun Kyu?''

Kyuhyun: ''Git özleminde boğul ♥''

Leeteuk: ''Ayy ben yine MC'yim canım çok pardon vaktim yok .ss çk hycnlndm .ss''

Heechul ve Kangin aynı anda: ''Ne heyecanı ya?''

Heechul: ''Yaah! Young Woon-ah, beni taklit etmeyi kes!''

Kangin: ''Sensin taklitçi! *bıçak ve kurukafa emojisi*''

Heechul: *şiddet içerikli her türlü emoji ve kızgın kedi emojisi*

Leeteuk: ''Ayy tamam benim için kavga etmeyin çocuklar *utanan emoji*''

Kangin: ''Leeteuk'ı pistten alabilir miyiz?''

Leeteuk: ''Alamazsın koca oğlan... Ben gidersem grubu kim ayakta tutacak?''

Yesung: *büyükanne emojisi*

Leeteuk: ''Hahayt güleyim bari, bakın size kıçımla gülerim *şeftali emojisi*''

Kyuhyun: ''Emoji emojisi atıcam ay yeter kusucam şimdi! Amma emoji meraklısıymışsınız be siz de!''

Donghae: ''Hayır ikinci kattayım, kapı kilitli değil gel hadi''

Heechul: ''Sanırım yanlış yere yazdın Donghae-ah ㅋㅋㅋ''

Eunhyuk: ''Donghae salak mısın?!''

Yesung: ''Hakkınızda fanfic yazasım geldi''

Eunhyuk: ''Hyung ne diyorsun?! *gözünü kapatan maymun ve utanan emoji*''

Leeteuk: ''Otuz üç yıldır türlü türlü sapıklıklar yapmışımdır ama ben bile henüz sizin fantezi dünyanıza erişemedim Eunhae''

Heechul: ''Yazsana, okuruz... Hani bilirsiniz ben de bir ara yazmıştım. *göz kırpan emoji*''

Kyuhyun: ''Midem kalktı bi sn''

Heechul: ''Ohooo Kyu sen de... Daha neler neler var 3:)''

Kyuhyun: ''SUUUS DUYMAK İSTEMİYORUM''

Heechul: ''Siwon yavaşça Kyuhyun'un kulağına eğilir ve edepsizce onu birazdan nasıl becereceğini fısıldar. Kyuhyun bunun üzerine oldukça tahrik olur ve kendini bir anda Siwon'un altında bulmuştur ve aman Tanrım o da ne!? BOOM PREGNANT!''

Kyuhyun: ''Allah belanı versin Heechul-ssi...''

Leeteuk: ''Güzel hikaye... N'abersin Heechul? Bilirsin her hikayenin bir gerçeklik payı vardır...''

Heechul: ''Oha beni becermeyi teklif etti :ooo''

Siwon: ''Neden beni iğrenç emellerinize alet ettiniz? Ben size ne yaptım?''

Heechul: ''Kendimi kullanılmış hissediyorum, diyerek yorganı üzerine çeken Kyu ağlamaya başladı ve Siwon 'KES SESİNİ!' diyerek ona vurdu.''

Kyuhyun: ''E YUH ARTIK! NASIL BİR MANYAKSIN SEN YA?!''

Heechul: ''Snn ne be slk!''

Leeteuk: ''Ay hoşt ayol, Heechul azdın mı?''

Kangin: ''Bence vaktiniz varken kaçın''

Siwon: ''İşte bu konular hep Eunhae'nin suçu...''

Yesung: ''Keçiboynuzu cinsel gücü arttırır diyorlar, tavsiye ederim.''

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin