15. Bölüm

269 18 41
                                    


Bu seferki biraz kısa olduysa kusura bakmayın, cidden ilham gelmemesi kadar kötü bir şey yok :'( Herkesten özür dilerim :(

Heechul: "Yaa all kill aldığımızda valla şaşırdım djjdkdk şarkımızdan beklentim yoktu, Kyunghoon da bayağı şaşırdı beyler xd"

Kyuhyun: "Hava mı atıyorsun Heechul-ah?"

Heechul: "Hyung diyeceksiniz! En çok bana soracaksınız! SAKSI DEĞİLİM BEN!"

Kyuhyun: "İğrençsiiiin, 3 m izlenme ne ya hayvan sjsjkls"

Leeteuk: "Hyungunla saygılı konuş bücür"

Kyuhyun: "Konuşmazsam nolur?! Askere gidicem seneye bakın beni deli etmeyin çok sinirliyim! Kim Gura beni çıldırtıyor artık iğrenç iğrenç iğrenç!"

Ryeowook: "Kyu sakin ol bebeğim, şubatta buluşucaz inş ^^"

Kyuhyun: "AŞKIM KURTAR BENİ!"

Siwon: "Lağğğn!!! Wookie uzak dur Kyukyu'mdan! O sadece benim, çek pençelerini!"

Leeteuk: "Yesung yaşıyor mu?"

Yesung: "Kardeş ben Japonya Maponya bu aralar, fazla popiyim anlayacağın ehehe"

Kyuhyun: "Yesung'un ağzı bozulmuş"

Heechul: "Böyle bi değişik konuşuyor yani evet haklısın Kim Kyu"

Kyuhyun: "Shindong, ben gittiğimde Radio Star'ı ele geçirir misin tosunum?"

Heechul: "O ilk benim fikrimdi ehehe, bence de Dongdong 3:)"

Shindong: "Kader kısmet, Allah ne derse o olur valla"

Heechul: "Efendim?"

Shindong: "Yok bişi"

Heechul: "İşte ben de onu diyorum yok öyle bir şey djdjdkdk"

20.12

Kyuhyun: *görüntü*

Heechul: "ALLAH BELANI......!!!"

Shindong: "Hani Allah yoktu Jsjdkdjdıdo"

Heechul: "Ya ben Momo'ya hayran olabilirim ama sübyancı ya da pedofili hastası falan değilim ya bi gidin, ben öyle iğrenç biri miyim?"

Leeteuk: "Heechul boş ver, seni tanıyan bilir zaten ben seni yerim... Gel bana hayran ol... Seni mutlu edebilirim"

Kyuhyun: "Tamam, Heechul sübyancı değil ama Leeteuk gay arkadaşlar fjdjkdld"

Leeteuk: "Leeteuk senin askerlik arkadaşın mı lan hödük .ss Hyung diyeceksin bana!"

Kyuhyun: "Ahh vurma hyung, canım acıyor, dövme beni ahh ahhh hyung yapma lütfen"

Leeteuk: "WTF?"

Kyuhyun: "aa küfür ettiiii"

Eunhyuk: "Yalnız bi saniye, Teukkie hyung gay değil djdkdk"

Donghae: "Yoo bir ara beni öpmüştü"

Eunhyuk: "PARDOOON!? KİM KİMİ ÖPÜYOR LAN!?"

Donghae: "Yok yani yanlışlıkla... Tek seferlik bir şeydi... Hyukjae açıklayabilirim!"

Leeteuk: "DONGHAE NEDEN HATIRLATTIN!?"

Heechul: "Ne?! Bu gerçekten oldu mu? Cidden öpüştünüz mü? Donghae hamile bence ㅋㅋ"

Sungmin: "Sen sus Heechul... Beni öptüğün zamanı hala unutamıyorum. 2 yıldır evliyim ama karım bile öyle tutkulu öpmemişti dkdkodld"

Leeteuk: "Aynen yani Heechul sen hiç konuşma, grupta öpmediğin adam kalmadı. Namusun iki paralık oldu"

Eunhyuk: "YEMİŞİM HEECHUL'ÜN NAMUSUNU BENİM DONGHAE'Mİ NASIL ÖPERSİN TEUK!?"

Donghae: "Ayy benim için kavga etmeyin .ss"

Leeteuk: "Tamam gerçeği mi istiyorsunuz... Hepsi Heechul'ü kıskandırmak içindi! *utanan emoji*"

Leeteuk, gruptan ayrıldı.

Kyuhyun: "Bi gittim öpüşen öpüşene jdkdld ne kadar gaysiniiiiz"

Heechul: "Yaa yerim hepsi benim içim miymiş!? Gruptan çıktı utancından, ayy ben bi şunun evine gidip gönlünü alayım :33"

Eunhyuk: "Yalnız bu olay öyle kapanmaz kardeş... Bizim kitabımızda yazmaz bu!"

Donghae: "Kitap mı yazdın? Seni ne olursa olsun destekleyeceğim Hyukkie, fighting!"

Kyuhyun: "Eunhyuk sence bu saf seni aldatabilir mi dkkddl belli ki ciddi bir şey yokmuş aralarında, baksana ne diyor dkdkdkld"

Eunhyuk: ":') yaa saf balığım benim... YERİM SENİ ŞAPŞİK! GEL BURAYA *sarılan emoji*"

Donghae: "Ayy utandırmasana :3"

Yesung: "AYY YENİ GÖRDÜM MESAJLARI DJDJLD BURALAR HEP SHIP OLMUŞ, EN SEVDİĞİM! NOW KISS!"

Kyuhyun: "Oh my Allah sksksll"

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin