12. Bölüm -Fakirlik-

370 25 45
                                    


*Bu bölüm Miss Mulgogi tarafından yazılmıştır ^^*

Heechul, Çok Fakiriz Yardım Edin grubunu kurdu.

Leeteuk: ''Ne oldu yahu? O.o''

Heechul: ''Bilmiyormuş gibi konuşmayın, bütün ELF fark etti artık; yok albüm kıyafetleri, yok Super Camp derken her seferinde aynı kıyafetleri giyiyoruz...''

Leeteuk: ''Ya aslında... Durum öyle değil. Hem ne zaman giydim, söyle bi''

Heechul: ''Her Super Camp'te çizgili tişört, çizgili kırmızı gömlek giyen de benim zaten dimi, Teukkie?''

 Kyuhyun: ''Zaten ay dedeli yıldızlı bir gömlek almış geçen gün, yakışıyor diye her yerde giydi mübarek!''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Kyuhyun: ''Zaten ay dedeli yıldızlı bir gömlek almış geçen gün, yakışıyor diye her yerde giydi mübarek!''

Leeteuk: ''Gardırobuma da mı karışır oldunuz? SİZE NE YAHU! Hem ne yapayım, çıplak mı gezem?!''

Kyuhyun: ''Valla hyung, ELF'in bir sıkıntısı olmaz bence ehehehe''

Heechul: ''Sen de hemen havalanma Kyu bey, herkes biliyor hyunglarının eskilerini giydiğini, konuşturma şimdi beni.''

Kyuhyun: ''Ne alakası var? Tasarruf yapıyorum ben bir kere, tasarruf!''

Leeteuk: ''Ben de diyorum kıyafetlerim neden hep eksiliyor...''

Kyuhyun: ''Zamanında Eunhyuk aynı tişörtten, ayakkabıdan ikişer tane alırken bir şey demiyorsunuz ama???''

Heechul: ''Hyunguna saygılı ol! 'Asker arkadaşın mı?' diyeceğim ama daha sen gitmesin bile. Ezik ㅋㅋㅋ''

Kyuhyun: ''Kesin ben gidince arkamdan konser de verirsiniz siz. Hayırsızlar...''

Leeteuk: ''Kyuhyun~ah... Askerde çok dayak yersin sen... Demedi demeyin.''

Ryeowook: ''BEN GİDİNCE ÇOK ARARSINIZ YEMEKLERİMİ!''

Heechul: ''Aha geldi Incheon'lu Ryeowook Usta!''

Eunhyuk: ''sajdlksda gençler adımı anmışsınız''

Leeteuk: ''Askerlik bu çocuğu çok bozdu...''

Heechul: ''Hem de nasıl bozdu...''

Siwon: ''Fakat iyi bozdu...''

Donghae: ''Ben bozdum.''

Kyuhyun: ''O.o *gözünü kapatan maymun emojisi*''

Siwon: ''Ne?''

Donghae: ''Pardon bi an daldım''

Yesung: ''Evlat, konu nedir?''

Kyuhyun: ''Eheheyt uyuyan devi de uyandırdınız, tebrikler.''

Yesung: ''Yok uyumuyordum. Mouse Rabbit'e uğramıştım da.''

Heechul: ''Ha sen bir de oradan çıkmış mıydın?''

Leeteuk: ''Bari ortakları falan ol da para kazanalım. Grubun rızkını orada yiyorsun.''

Eunhyuk: ''Milyonların üstünde rızık mı olur ya ashdvja Zaten sadece Swion bile bizi yüzyıl götürür $.$ jfjdsfns''

Heechul: ''Promosyon yapacak comeback yok, solo album yok, super camp yok, ortalıkta üye yok. Askere gittikçe fakirleşiyoruz yeter ayol''

Ryeowook: ''Askere gidince beni arayacaksınıııııız, diyeceksiniz ah Ryeowook olsa da yesek.''

Kyuhyun: ''Seni mi? ㅋㅋ''

Ryeowook: ''Aklı fikri nerede ya... Duygusalım diyorum anlasanıza. Vicdansızlar...''

(evet sevgili okurlar, bu bölüm Wookie askere gitmeden önce yazılıp ancak şimdi paylaşılabildiㅋㅋㅋ )

Heechul: ''Yavrum lohusa değilsin, askere gidiyorsun sadece, kendine gel.''

Eunhyuk: ''Bak önce soğuk ama girince alışıyorsun fdnslkjfns''

Heechul: ''Size askerde bişi mi veriyorlar Hyukjae? Bu neyin rahatlığı?''

Kyuhyun: ''Durun siz. Askerden sixpacklerimle dönünce görürsünüz. Bana hasta olan bütün ELF kontrolüm altına girecek! NİHAHAHA!''

Heechul: ''Havalara bak, havadan nem kaptı çocuk''

Leeteuk: ''Hadi kendimi geçtim, Eunsihae varken, bu öz güven...''

Kyuhyun: ''Bir gün bütün ELF benim olacak. Sadece bekleyin...''

Donghae: ''Hmm bütün EFL diyorsun... hayırlısı ya, inş cnm .ss''

Kyuhyun: ''Sen yazma Donghae...''

Leeteuk: ''Hep öyle derler hıhı''

Kyuhyun: ''Bir gün ezdiğiniz bu fakir ama gururlu çocuğun dönüşü muhteşem olacak.''

Heechul: ''Çocuk mu? Ufal da cebime gir, kazık kadar oldun. Ayrıca fakir mi?''

Leeteuk: ''Daha grupça comeback yapamıyoruz geri dönecem diyor''

Siwon: ''Hani beni bekleyeceğine söz vermiştin Kyu? Hani ben en sevdiğin hyung idim. Yalan mıydı bu sözlerin?''

Kyuhyun: ''Mazideki şeyleri gün yüzüne çıkarmayalım hyung. Yaşandı, bitti.''

Sungmin: ''Burada mazi konuşulacak biri varsa, o da benim.''

Kyuhyun: ''Ah hayır... Sungmin~ah...''

Siwon: ''Demek her şey yalandı... Oysa...''

Ryeowook: ''Ben Siwon'dan hoşlanıyorum.''

Kyuhyun: ''NE!?''

Siwon: ''...''

Heechul: ''Brezilya pembe dizilerine çevirdiniz grubu yeter be gidin aşk dörtgeninizi köşede kurun.''

Heechul, Kyuhyun'u gruptan çıkardı.

Heechul, Siwon'u gruptan çıkardı.

Heechul, Ryeowook'u gruptan çıkardı.

Heechul, Sungmin'i gruptan çıkardı.

Leeteuk: ''Al al herkesi çıkar.''

Leeteuk, gruptan ayrıldı.

Heechul: ''...''

Heechul, gruptan ayrıldı.

20.46

Yesung: ''Kim kimi koparıyo lağn? Mouse Rabbit'in tatlıları da çok güzel bu arada ehehe''

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin