1. Bölüm

1.1K 50 84
                                    


Leeteuk ''Melek Lider ve Diğerleri'' grubunu kurdu.

Kyuhyun: ''Çok affedersin ama biz neden 'diğerleri' oluyormuşuz?''

Leeteuk: ''Daha iyi bir fikrin varsa buyur ismi değiştir.''

Kyuhyun yönetici yapıldı.

Kyuhyun grubun adını ''Leeteuk hyung ve muhteşem onlu'' olarak değiştirdi.

Eunhyuk: ''Bence elmas gibi parlayan muh-''

Kyuhyun: ''Tamam kes!''

Eunhyuk: ''Aish! Şuna bak, sen kime kes diyorsun bücür! Seni ablama söyliceeem!''

Kyuhyun: ''...''

Heechul: ''Bi susun mk, bi susun! Yeter be! Sessize alıyorum ben grubu!''

Kyuhyun: ''Atarlanmasına gerek var mıydı şimdi?''

Ryeowook: ''Yaptığım pastayı kim yedi? Hayvan gibi parçalayarak bir de! Kim yedi söylesin çabuk, yoksa ben kendim de bulmasını bilirim!''

Shindong: ''Allah'ıma peygamberime valla ben yemedim!''

Ryeowook: ''Yalaaan! Sen konuşmada bile yoktun, şimdi gelip bunu söylüyorsan kesin sen yemişsindir!''

Shindong: ''Belki de sen yedin ama birini suçlamak istiyorsun?''

Ryeowook: ''Ben yiyecek olsam yerim? Zaten pastayı ben yaptım?''

Kyuhyun: ''Bence Shindong yedi, bahisleri alalım gençlik, oturmaya mı geldik?''

Donghae: ''slm''

Eunhyuk: ''slm aşkm nbr?''

Donghae: ''ii aşkm sndn nbr?''

Eunhyuk: ''sni özldm grzklı''

Donghae: ''odama glsn şpşk''

Kyuhyun: ''Özelse biz çıkalım?''

Eunhyuk: ''Aynen ya sen gruptan çıksana?''

Kyuhyun: ''Asıl sen çık be, ergen ergen konuşmalar falan ayy gıcık olurum ne biçim hyung?''

Leeteuk: ''Ben grubu siz geyik yapın diye mi açtım?''

Kyuhyun: ''Geyik yapmayalım da çocuk mu yapalım? Ne yani?''

Leeteuk: ''... Aslında... Kyuhyun sen bi gelsene, çocuk yapmayı denemiş oluruz?''

Kyuhyun: ''Tövbe bismillah! Yürü git, hoşt ulan!''

Leeteuk: ''gel gel gel güzelim, gel hiç acımayacak!''

Kyuhyun: ''Biri yardım etsin! Liderimiz azdı!''

Leeteuk: ''Lider azdı, artık çok :d''

Kyuhyun: ''Allah belanı versin.''

Leeteuk: ''Cümleten amin''

Kangin: ''Ryeowook, o pastadan bi tane daha yapsana''

Ryeowook: ''Demek o sendin pis hain obur araba kazacısı gruptan atılasıca!''

Kangin: ''Oha netizene bağladı adam!''

Ryeowook : ''Ben askere gidecem, ana ben askere gideceğm!''

Kyuhyun: ''Bak şimdi merak ettim de... Shindong, Donghae ve Eunhyuk askerde değil mi? Nasıl yazdılar?''

Ryeowook: ''Anaaa! Shindong askerde zaten, ayy ben boşuna yüklendim desene hyunguma!''

Shindong: ''Noldu, hyung olduğum aklına mı geldi bay 'pastamı yiyenin midesi çıksın'?''

Ryeowook: ''Özledim lan seni, iki yıl sonra anca yersin ama :p''

Kyuhyun: ''Kimse de demiyor ki, 'Eunhae askerdeyse ve ayrıysa nasıl Eunhyuk Donghae'nin odasına gidecek... Yoksa siz!?''

Donghae: ''Eunhyuk'u kaçırdım, artık beraber yalayacağız!''

Kyuhyun: ''Hayırlı olsun kimi yalıycanız?''

Donghae: ''Ayy hayır, yalamayacağız... Yaşayacağız, yanlış yazdım az önce.''

Kyuhyun: ''Eminim öyledir... İyi yalamalar olsun.''

Donghae: ''Kimseyi yalamıyoruz ya!''

Kyuhyun: ''Hep öyle derler, sonra bi bakmışsın boom pregnant!''

Donghae: ''Konuşmayı yalama ettin''

Heechul: ''Onu boş verin de siz, Yesung'u yatakta bir kaplumbağa ile basmışlar, televizyonu açın hemen!''

Ryeowook: ''Deme be, koyu yeşil miymiş kaplumbağa?''

Heechul: ''Napacaksın rengini? Ama koyu değil açık yeşil.''

Ryeowook: ''DEME SAKIN!''

Heechul: ''Pasta kafa mı yaptı noldu?''

Ryeowook: ''Yok askerlik başıma vurdu. Yaa bak anlatayım, o koyu yeşil renkteki bir kaplumbağa ile evlenmişti, adı Lizzy idi. Şimdiki açık yeşilse... Bu demek oluyor ki Yesung karısını aldatmış! Gruptan atalım o pis şerefsiz tecavüzcü Coşkun'u!''

Heechul: ''Grubu dağıtma isteğin ne?''

Ryeowook: ''Bilmem netizenlerin yazılarını çok okuyorum bu aralar, bence Ryeowook denen adi köpeği gruptan atalım, sesi de bişeye benzemiyor. Ben ağzıma çorap sokup söylesem ondan iyi söylerim!''

Heechul: ''Allah'ın beyinsizi, sen zaten Ryeowook'sun!''

Ryeowook: ''Heechul report!''

Heechul: ''Bi tane LOL'üm var, ona da laf atacaksın dimi? İnşallah askerlikte ağzına çorap sokup şarkı söyletirler! Ühüüğ!''

Leeteuk: ''Kim benim Cinderella'mı ağlattı?''

Heechul: ''Leeteuk ye beni!''

Leeteuk: ''Odama gelsene sen bi''

Kyuhyun: ''Hyunglar niyeti bozdu ehehe, yaoi bölümü gelmeden ben kaçayım, malum yaşım yetmez daha''

Ryeowook: ''Yaşı yetmezmişmiş, gören de 12 yaşında zanneder, sen neyin artistliğini yapıyorsun! Yakarım lan burayı!''

Kyuhyun: ''Sen iyi olduğuna emin misin Wookie?''

Ryeowook: ''İyi değilim ben, yürüyen bir pasta üzerime geliyor, bence pastayı gruptan atalım!''

Kyuhyun: ''Ryeowook report''

Ryeowook: ''Bence SJ çok salak bi grup, yaşlılar zaten, bi de gerizekalılar, bi de Kangin sürekli kaza yapıyor, bence Kangin'i gruptan atıp üstüne kızgın yağ dökelim, o acı içinde inlerken üstüne benzin döküp yakalım sonra şeytani kahkaha atarak Tanrılara kurban-''

Heechul: ''GİT BEYNİNİ ALDIR MK YÜRÜ GİT YA!''

Heechul, Ryeowook'u gruptan çıkardı.

Kyuhyun: ''tşk şüpoğ men.''

Heechul: ''ö.d. beybi''

Leeteuk: ''Sen bi gelsene Heechul, acil gel ben bi tuhaf oluyorum, 1 yıldır kimseyle çıkmadım gelsene lan!''

Kyuhyun: ''Gitme bence s*kecek''

Heechul: ''Biliyorum... GELİYORUM LİDONİM!''

Khyuyun: ''Valla gitti... Neyse Allah yolunu açık etsin.''

...

Super Junior ~~ WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin