-10-

108 4 1
                                    

İşi kabul etmemin ardından iki gün geçmişti ama Paul ile o günden sonra hiç konuşmamıştım.Konuşmayada niyetim yoktu açıkçası.

Olanlardan daha ablamın haberi yoktu.Bir kaç kere söylemek istesem de hep bir işi çıktığı için söyleyememiştim.Zaten çok az görüyorum bu aralar onu.

Kahvaltımı yaptıktan sonra film izlemeye karar vermiştim.Tam DVD ye CD yi koyuyordum ki telefonumun sesini duydum.Hemen elime alıp ekrana baktım.Arayan Paul 'du.

"Efendim."dedim sıkkın bir ifadeyle.

"Yarım saat sonra burada oluyosun."dedi ve yüzüme kapattı.Hayır yani sen kim oluyosun da benim yüzüme kapatıyosun.Üstelik bir de emir veriyorsun.Neyse Ashley sinirlenmek yok.Doktor ne dedi sinirlenirsen stres yaparsan bebeğe zararı olabilirmiş.Bu şekilde kendimi rahatlatmaya çalışarak taksiye bindim ve iş yerine gittim.

Danışmanın yönlendirmesiyle toplantı odasına girdim.İçeride Paul , Harry ve diğer grup üyeleri v...Bir dakika diğer grup üyeleri mi?Gözlerimin Louis'in mavi gözlerini bulmasıyla bir an kendimi toparlayıp sandalyeye oturdum.Paul;

"Evet Ashley de geldiğine göre toplantıya başlayabiliriz."dedi ve sonra sözüne devam etti.

"Ashley artık formalite icabıda olsa Harry ile sevgilisiniz."

Ben hiç sesimi çıkarmıyordum nedense.Tam o sırada Harry 'nin bana baktığını gördüm mahçup bakışlarla.Belli ki o da böyle bir şeyi beklemiyordu.Daha sonra gözlerimi Louis 'e çevirdim ve bir anlık onunda bana baktığını gördüm yada bana öyle geldi.Bilmiyorum.Louis Paul'a dönerek;

"Ne kadar sürecek bu oyun?"Sanane diyebilmeyi çok isterdim o anda.Hayır yani seni ne ilgilendirir bizim oyunumuz.

Paul Louis'in sorusunu yanıtlayarak;

"En fazla bir ay.Ama tabi bu sizin ne kadar gerçekçi bir ilişki göstereceğinize de bağlı"dedi Harry ile bize dönerek.Bu sefer soru sorma sırası Harry deydi herhalde;

"Nasıl bir gerçekçilikten bahsediyorsun Paul?"dedi Harry kendinen emin bir şekilde.

"Yani sık sık görülmeniz, hayranların sizi sevmesi size destek vermesi gerekecek."

“Tamam o zaman ben anladım eminim ki Ashley de anlamıştır.Dimi Ashley?"Harry bana dönerek sordu.

"Evet anladım."

"O zaman bu toplantı burada bitmiştir."dedi Louis ayağa kalkarak.

Diğer çocuklar niye hiç konuşmuyolar acaba?

"Hayır bitmedi."diyen Paul 'un sesiyle hepimiz ona döndük ve o sözüne devam etti.

"Louis sende Eleanor ile bir şekilde evleneceğini sosyal medyaya duyurman gerek."

Hadi canım yok artık.Bu kadar da gösteriş olmaz ama.

"Ne!Ne dediğinin farkında mısın sen Paul?"dedi Louis sinirlenerek.Eyvah burda baya tartışma olucağı kesindi.Acaba ben Harry 'e söylesem de gizliden gizliden kaçsam mı?

"Evet farkındayım Louis bir an önce ne yap ne et duyur bu haberi."deyip çıktı odadan.Bu adamda hep son sözü kendisi söyleyip çıkıyo be.Hiç fırsat vermiyo bir şey söylemek için.

Louis ellerini saçlarından geçirip sandalyesine oturdu.Belli ki ne yapacağını düşünüyordu.Ay şuan resmen acıdım ona.Zorla evlenmek de berbat bişi olsa gerek.

'Ne acıyosun be ona.Hatırlatırım sen şuanda onun yüzünden bir nevi burdasın ve bu haldesin'

Hiç sen uğraşamıcam şuanda iç ses.

"Ne yapmayı düşünüyorsunuz?"dedi adının Liam olduğunu zannettiğim kişi Louis ve Harry 'e bakarak.Araştırma yaptığım zamandan hatırlıyorum.

"Hiç bir fikrim yok."dedi Louis.Harry de ona katılır gibiydi.

"Bence Paul 'un dediklerini yapmak zorunda olduğunuzdan dolayı çifte rsndevu gibi birşey yapın yani Harry Ashley Eleanor ve sen bi kafeye gidin ya da birşey yapın sonra da yüzük bakın.Bence bu Paul'u memnun edecektir."

Louis ve Harry düşünürken bende düşünmeye başlamıştım.Bir yönden güzel fikirdi bir yöndende kötüydü.İyi olmasının sebebi Harry ile yalnız olmıcaktım.Kötü olansa Louis ile zaman geçirmek baya bir kötü fikirdi.Üstelik sevgiliside varsa.Harry'nin;

"Tamam."sesiyle kendime geldim.Niye kimse bana ne düşündüğümü sormuyordu?

"Mecburen öyle birşey yapıcaz.Bence ne kadar erken yaparsak o kadar iyi yarına ne dersin Harry?"

Aman ne güzel resmen beni kimse takmıyordu.

"Benim için uygun.Ashley sen müsait misin yarın?"

Ah sonunda.Canım Harry'im yaa birtek sen beni düşünüyorsun.

"Evet şimdilik bir planım yok."

"Artık var.Büyük ihtimalle Eleanor da müsaittir.Değilse bile olucaktır."demesiyle Louis 'e ters ters baktım.

"Neyse artık ben gidiyim."deyince kimseden ses çıkmayınca yerimden kalktım.Harry onaylar şekilde kafasını salladı.Daha sonra bende odadan çıktım.Tam merdivenlerden inmek üzereydim ki Harry 'nin arkamdan bağırmasıyla olduğum yerde durdum.

"Ashley."

"Efendim."

"Telefonunu verir misin?"

Harry'e anlamayan bakışlarla bakınca devam etti.

"Telefon numara mı kaydedicem.Lazım olur."

"Tamam."deyip telefonumu verdim.Kaydettikten sonra;

"Eğer bir sorun çıkarsa yani gelemem dersen araman yeterli."deyip gülümsedi.Bu çocuğun çok tatlı güldüğünü söylemiş miydim?Ne diyorum ben?

"Tamam.Yarın kaçta ve nerede buluşucaz?"

"Louis ile konuşur belirleriz bi yer sonrada ben sana mesaj atarım."

"Tamam.Görüşürüz."

"Görüşürüz."dediğinde arkamı dönerek gitmekte olduğum yola devam ettim.

Unwanted Love (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin