-14-

41 1 0
                                    

Louis'in Ağzından

Şuanda Harry ile beraber oturuyorduk.Aslında beraber yaptığımız birşey yoktu.Harry de bende telefonlarımızla uğraşıyorduk.Ben sosyal medyaya bakarken Harry biranda bana dönüp konuşmaya başladı.

"Louis?"

"Efendim"dedim kafamı telefondan kaldırmayarak.

"Ashley şuanda hala hamile olsaydı ne yapardın?"

Biranda dondum kaldım ne kafamı Harry e doğru kaldırabildim ne de telefona bakmaya devam edebildim.

"Bilmem.Nerden çıktı şimdi bu?"

"Arkadaşım baba oluyomuş da.Öyle aklıma o geldi."

"Baba olmayı bende çok isterim ama sevdiğim bir kadından.Ashley gibi birinden değil."

"Ne varmış Ashley'in?"

"Ashley'in bir şeyi yok.Tam tersine güzel sevecen bir kız ama daha ne zamandan beri tanıyorum ki onu?Üstelik ona karşı birşey hissetmiyorum bile."

"Ama malesef ki Ashley 'den baba oluyosun."

"Ne dedin?"dedim.Çünkü ne dediğini anlamamıştım.O kadar kısık söylemişti o ki birşey söylediğinden bile emin değildim.

"Diyorum ki haklısın."

Ashley 'in Ağzından

Neden kitap okuyamıyorum?Bir saattir neredeyse aynı sayfadayım ve kitaba bir türlü odaklanamıyordum.Zaten midem de bulanıyordu.

Kitap okuyamayacağımı anladığımda odamdan çıkıp ablamın odasına  gittim.Uyumuştu.Buaralar çok uykusuz kalıyordu.Ama şuan onu uyandırmaya yanına gidiyordum.Bir şeylerle kafamı dağatmaya ihtiyacım vardı ve bu konudada ablam bana yardım etmeliydi dimi ama?

Hemen yatağa çıkıp hafifçe zıplamaya başladım.Normalde öküz gibi zıplardım ama artık hamile bir bayandım sonuçta.

"Ablaaaaa hadi uyannn."dedim odanın içinde bağırarak.

"Ashley noldu?Bebeğe birşey mi oldu?"dedi gözlerini açmaya çalışarak.

"Hayır canım sıkıldı sadece."

"Yani canın sıkıldığı için beni uyandırdın öyle mi?"

"Evet."dedim sırıtarak.Tabi sırıtmam ablamın bana vurduğu yastıkla kayboldu.Bende hemen bir yastık kapıp ona vurdum.Bir iki dakika boyunca biz böyle birbirimize vurmaya devam ettik.Sonrada yorulduğumu fark ettim ve durdum.

"Senin bir şeye mi canın sıkkın?"diye ablamın sorusuyla karşı kaldığımda anladım ki benim aslında kitap okuyamam yada canımın sıkılması aslında içimdeki endişelerdi.

"Sadece endişe ediyorum."

"Neden?"

"Ya Louis bebeği öğrenirse?Yani sonuçta yakın bir zamanda karnım büyüyecek ve sonuçta Louis ile aynı ortamlarda bulunuyoruz."

"Bak canım.Louis'in öğrenmesi kötü değil hatta güzel bir şey olur.Yani bebeğin babası o sonuçta."

"Bilmiyorum abla.Neyse ben yatmaya gidiyorum.İyi geceler."

"İyi geceler tatlım."dediğinde odadan çıkıp tekrar kendi odama gittim.

Telefonumla oynarsam uykumun gelebileceğini düşünüp biraz sosyal medyada takıldımDaha sonra içimde Harry ile konuşma isteği oldu ve bende belki uyuyodur diye mesaj attım.

Harry'nin Ağzından

Louis ile hala oturuyoduk.En sonunda film izlemeye karar verip bir tane korku filmi izlemiştik.Filmin bitmesine yakın Ashley'den mesaj gelmişti.

"Uyuyor musun?"

Bende birşey olduğunu düşünüp hemen aradım.Tabi Louis 'in yanından kalkıp başka bir odaya geçmeyi de ihmal etmemiştim.

"Harry?"

"Efendim Ashley?Bir şey mi oldu?"

"Hayır.Gece gece rahatsız ettiğim için üzgünüm."

"Önemli değil.Hazır konuşurken söyleyeyim.Üç gün sonra önemli bir yemek var.Bütün grup üyeleri geliyor ve tabi sevgilileride.O yüzden sende benimle geliceksin."dedim gülümseyerek.Oda bana eşlik ederek;

"Ah tabi ki."dedi.

"Ee yiğenim nasıl?"Tekrar Ashley 'in gülümsediğini hissederek;

"Çok iyi de amcası biraz annesine zorluk çıkartıyor o kadar."

"Aynı babası."dediğim de dediğimin yanlış bir şsy olduğunu anlamıştım.Ama iş işten geçmişti.Uzun süren sessizlikten sonra;

"Ashley buarada sana bir şey sorucam.Sen hiç doktora gittin mi?"

"Ne için?"

"Bebeğin kontrolü için."

"Hayır yani en son aldırmak için gitmiştim.O da kontrol sayılmazdı."

"Tamam o zaman yakın zamanda kontrole gidiyoruz."

"Harry hiç gerek yok.Ben kendim giderim."

"Hayır küçük hanım.Beraber gidicez.Bu konu burda kapanmıştır.Neyse ben daha fazla seni tutmayayım.Hem senin uyuman gerek Ashley!"

"Emredersiniz Harry Bey.Tamam iyi geceler marul kafa."

"İyi geceler itici sarışın."

"Yaa çok kötüsün."

"Biliyorum."deyince yüzüme kapatmıştı.Gerçekten sinirlenmemişti sadece rol yapıyordu.

Louis'in Ağzından

Yeğenim?Bebeğin kontrolü?

Bunlar da ne demek oluyordu?Evet kabul ediyorum.Şuan yaptığım şey kötü bir şeydi.Yani kapı dinlemek.

Harry'nin kapıyı açmasıyla beni karşında görünce ağzının açık kalması bir oldu?

"Film bitti mi?"demesiyle de ben sorusunu es geçip;

"Az önce konuştuğun Ashley senin şu rol icabı sevgilin olan Ashley mi?"dedim sakin olmaya çalışarak.

"Louis..."sözünü kesip bağırmaya başladım.

"Harry evet ya da hayır diceksin.Bu kadar basit.O mu değil mi?"Sessizce

"O."dedi gözlerini kaçırarak.

"İnanmıyorum."dedim fısıltı şeklinde ve sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unwanted Love (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin