"Teşekkürler Harry."
1 Hafta Sonra
Hastaneden çıkmamdan sonra tam bir hafta geçmişti.Harry sürekli mesaj atıp nasıl olduğumu soruyordu.Gerçekten düşünceli bir çocuktu.Sanki bebeğin babasıymış gibi ilgi göstermesini saymıyorum bile.
Şuanda evde tektim ve telefonumla ilgileniyordum.Aşırı telefon bağımlısı değildim.Bu yüzden sürekli telefonum elimde durmazdı.Ama şuan canım sıkılmasından dolayı telefonu elimden düşürmüyordum. Tam twittera tekrar girecekken telefon bir anda çalmaya başladı ve ben bir anda telefonu koltuğa fırlattım.Evde tek olunca böyle korkularım oluyordu.
Hemen arayanın kim olduğuna bakıp telefonu açtım.
"Efendim Harry?"
"Naber?Nasılsın?"
Bu çocuğun düşünceli olduğunu söylemiş miydim?Evet galiba söylemiştim.
"İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim.Müsait misin?Buluşalım mı?"
"Olur müsaitim."
"Tamam o zaman.Yarım saat sonra hazır ol.Seni almaya gelicem."
"Peki o zaman görüşürüz."
"Görüşürüz."deyip telefonu kapattım.Hemen bir duş alıp giyinmeye başladım.Ne giyeceğimi çok fazla düşünmemiştim.Hemen bir siyah şort ve üstünede beyaz bol bir tişört giyip makyajıma geçmiştim.Makyajıda fazla abartmayıp aynada son kez kendime bakmıştım.Daha sonrada güneş gözlüklerimi başıma takıp aşağıya indim.Saate baktığımda sürem dolmuştu.
Bir iki dakika sonra kapı çaldığında hemen telefonumu alıp kapıyı açmıştım.
"Merhaba.Hazırsan çıkalım mı?"
"Olur bir dakika." deyip anahtarı aldım ve kapıyı kilitledim.Daha sonra Harry 'i takip ederek park ettiği arabasının yanına geldik.Kapı mı açınca bende "teşekkürler"deyip arabaya bindim.Oda binip arabayı çalıştırdıktan sonra aklımdaki soruyu sordum.
"Nereye gidiyoruz?"
"Aslında bana bakarsan sahilde dolaşmayı tercih ederim ama Louis ler sinemaya gitmeyi karar verdiği için bizde bir kez farklılık yapabiliriz diye düşündüm."
"Yani Louislerde olucak öyle mi?"
Demek şu meşhur Eleanor la bugün tanışacaktık.
"Evet.Bir sorun olur mu?"
"Hayır benim için sorun olmaz."dedim gülümseyerek.Daha sonra başımı cama yaslayıp etrafı izlemeye başladım.
Geldiğimizi farkettiğimde bu sefer kapımı kendim açıp indim ve Harry ' i beklemeye başladım.
Harry'nin yanıma gelmesiyle elimi tuttu.Bir elimize bir ona baktıktan sonra önüme döndüm.Sonuçta bunda anormal birşey yoktu.Sevgili rolü yapmamız gerekiyordu.Ama yinede biraz utanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Love (Louis Tomlinson)
Fanfiction21 yaşında olan güzel mi güzel Ashley'in hayatı bir gecede değişebileceğini kim bilebilirdi yada bir gecede anne olacağını. Evet yanlış duymadınız. Ashley in çok içmesi sonucu sabah kendini bilmediği bir yatakta bulması gelecekte çok büyük sorunlara...