-11-

82 4 2
                                    

"Görüşürüz."dediğinde arkamı dönerek gitmekte olduğum yola devam ettim.

Eve geldiğimde abimin bizde olduğunu gördüm.Buaralar baya sık geliyordu bize.Tamam şikayetçi değilim ama insan yine bir tuhaf oluyor.

"Nasılsın abi?"deyip abimin yanına oturdum.Telefonumuda masanın üzerine bıraktıktan sonra abimin cevabını bekledim.

"İyiyim sen nasılsın bakalım?"

"Bende iyiyim."dediğimde ablamda yanımıza gelip oturmuştu.Ay çok susandım.Bir su içeyim bari.Hemen kalkıp mutfağa gittim ve bardak alıp su doldurdum.Suyumu içtikten sonra salona geri döndüm.Ablam ve abimin telefonla uğraştıklarını gördüm.Bir dakika o benim telefonum!Hemen ablamın elinden telefonu alıp ekrana baktım.Ahh hayır olamaz.Harry mesaj atmış.Şimdi gelde açıkla bakalım Ashley abinle ablana.

"Kim o?"Abimin sesi sert çıkıyordu.Bir an tırstım.

"Harry."dedim kısaca.Ne yani onlara tam olarak açıklama yapamazdım.Özellikle de abime.

"Onu bizde biliyoruz Ashley.Kim o?"diyen ablamın sesiyle ona doğru döndüm.

"Eski arkadaşım abla."

"Eski arkadaş?"diyen abimle artık sabredemeyeceğimi anladım ve;

"Ay yeter.İş buldum ve iş hakkında Harry ile konuşucaz."Yalan yalan yalan.

"Ne işiymiş bu bakalım".

Yandın sen Ashley.

Kes sesini iç ses.

"Bir aylık bir iş işte."

"Ashley ne işi olduğunu açıklıcak mısın yoksa ben öğreneyim mi?"

Abimin kendi öğrenmesi daha kötü olurdu.Ama bende öğrenmeside kötü olacaktı.

"Tamam ama bir söz istiyorum.Sinirlenip saçma saçma şeyler yapmak yok."Ablamın ve abimin

"Tamam."demesiyle kendimi olacaklara hazırladım.

"Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum.Harry ile 1 ay boyunca sevgili rolü yapıcaz."

"Neden?"

"Öyle gerekiyor."

"Ama neden?"diyen ablamla birlikte ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.Sesim de hafif yüksek çıkmıştı.

"Öyle gerekiyor işte.Nedenini sormayın.Bu kadarını bilseniz yeterli."

Bu seferde abim ayağa kalkarak;

"Ne demek bu kadarını bilmeniz yeterli Ashley.Biz senin aileniz ve iyiliğini istiyoruz.Bunun içinde yaptığın şeylerden haberimiz olmalı."

"Şuanda haberiniz oldu işte."

"Peki bu Harry kim?Yani sende böyle birşey istediklerine göre tanınmış biri herhalde."

Kafamı öne eğerek;

"Harry Styles."

"Ne!"bu sefer ablam bağırmaya başlamıştı.Çünkü Louis ile olanları birtek ablam biliyordu.

Unwanted Love (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin