Tanıtım

266 50 18
                                    

Ben Ashley.Ashley Benson.21 yaşında sıradan bi kızım işte.Okumuyorum.Hiçbir zamanda okumaya hevesim olmadı. Anlıyacağınız baba parası yiyen biriyim.

Ailem çok zengin diyemem.Bir abim ve ablam var.Abim 25 ablamsa 23 yaşında. Chris ve Doutzen...Onları severim.En çok da abimi.Ben ne yaparsam yapıyım her zaman arkamda olur.Zor anlarımda da hep yanımda olmuştur.Ablamsa... onunlada hiç kavga ettiğimi bilmem ama pek abim kadar yakın hissetmem kendime onu.Belki de ablamın yapısıyla alakalıdır.

Ailemle yaşamıyorum.New York da doğup büyümeme rağmen Londra da yaşıyorum.Ablamla birlikte.Abimde ara sıra uğruyo fırsat buldukça.Annem ve babam ise onlar Nee York dalar.Beni buraya okumaya gönderdiler.Hala da okuyor diye biliyorlar. Nasıl mı öğrenmediler hala okumayı bıraktığımı? Açıkçası benimle çok ilgilenen anne ve baba değiller. Her ay sadece ihtiyacım olan parayı gönderir gerisinede karışmazlar.

Ah bide... Az kalsın unutuyordum.Hayatımı mahveden iki isim.Louis ve Dylan...

Kimse böyle olmasını istemezdi.Herkesten duyduğum söz.Her defasında tekrar tekrar eden...

Bende istemezdim böyle olmasını.Herşeyin olması bir geceye bağlıydı. Geçmişe gitsek herkes güzel anısının olduğu zamana giderdi.Çünkü herkes o güzel anıyı tekrar yaşamak isterdi.Ama ya ben? Ben ise o geceye tekrar dönüp o gecenin tekrar yaşanmaması için elimden geleni yapardım.Güzel bir yanı yoktu.Hayatımı mahveden geceydi sonuçta.

Tamam kabul ediyorum.Küçüklükten beri hayatımın iyi olduğu söylenemez.Ailem tarafından hep dışlanırdım evin en küçük çocuğuyum diye.Ama bunun o zamanlar bana çok kötüymüş gibi gelsede şuan anlıyorum ki bu yaşadıklarımın yanında hiç birşey...

Neden mi bu kadar kötü yaşadıklarım?Hadi gelin de size anlatıyım.

Ah işte başlıyoruz...

Evet yeni bir hikaye ile karşınızdayım.Beğeniceğinizi düşünüyorum.Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz.Eleştiriye açık biriyimdir.Tabi saygı çerçevesinde.😊😊😊

Unwanted Love (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin