Göndör😻: Jó reggelt!
Boo bear: jobbat😂
Göndör😻: na mert?
Boo bear: szörnyen kényelmetlen a kanapétok tudsz róla?😣
Göndör😻: nálunk vagy???😱😱😱
Boo bear: nem gondolod egyedül hagylak?😅😅
Göndör😻: de édes vagy már.😍😍 Fel jössz?😊
Boo bear: csak ha kapok csókot😘😘
Göndör😻: gyere csak😘😘
Boo bear: amugy azért nem aludtam melletted mert a nővéred mondta hogy had aludj egyedül. Apád pedig már vissza indult az üzleti utra igy maradhattam😊😊
Göndör😻: gyere már fel!!!
Boo bear: ne harapj😋😋
* Alig vártam hogy Louis végre benyisson a szobámba. Amikor megtőrtént az ajtó keretnek támaszkodott és ugy nézett engem. Fel huztam a bal lábam magamhoz és beljebb bujtam a falhoz.
- oda bujak?- suttogta. Bólintottam igy mellém jött majd magához húzott. A lábam a derekára tettem és a fejem a mellkasára.
- mondtam már hogy imádom az illatod?- motyogtam a felsőjébe furva az arcom.
- még nem... csak hogy jó.- mondta majd a fejem bubjára nyomott egy puszit.
- oh amugy itt a csókod.- kaptam fel a fejem majd gyorsan a csipőjére ültem a kezeit a feje főlé fogtam és lassan az ajkaira hajoltam. Louis fantasztikusan csókol. Bàr nem tetszett neki hogy lefogom így mozogni kezdett.- ne fészkelődj.- kuncogtam a csókbol kiválva.
- engedj akkor el.- mondta rám nyujtva a nyelvét.
- nem!- vágtam rá majd újra az ajkai után kaptam. El engedtem Louis karjait és a feje mellett támaszkodtam meg. A kezeit a csípőmre simìtotta majd a felsőm és a bokszerem közti kilátsző bőrfelületett kezdte cirógatni.
- Szeretlek Harry Styles.- szakadt ki a csókból és egyenesen a szemembe nézett.
- Szeretlek Louis Tomlinson.- suttogtam majd az ajkaira néztem.
- iszonyat jól csókolsz szóval kérek még.- mondta széles vigyorra húzva ajkait majd bele markolt a csípőmbe. Nevetve hajoltam az ajkaira. A kezeivel egyszer csak megmozditotta a csípőm felfele mire megfagyott bennem a vér egy pillanatra. Lassan el engedtem Louis ajkait. Lehunyt szemekkel vártam a következményeket.
- nyugi...- suttogta halkan. Bólintottam majd a nyakába temettem az arcom. Újra megmozditotta a csípőm így a férfiassága az enyémnek nyomodott.- volt már orgazmusod?- kérdezte halkan. Megráztam a fejem. Én nem az a fajta fiú vagyok aki hokizik este az ágyba vagy máshol. Nem is lett volna rá erőm se kedvem. Apám egyfolytába tett ellene. - szeretnél egyet?- bugta a fülembe.
- szeretnék... csak... ne tudja meg senki.- motyogtam.
- ezt csak én fogom tudni.- bugta majd fel emelte a fejem.- mozogj.- mondta majd adott egy csókot. Ringatni kezdtem a csípőm előre - hátra mire Lou aprót nyöszörgött.*
----------------------------------
Szép péntek napot! ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Messenger Love 'L.S.'
Hayran KurguGöndör: köszi Lou Louis Tomlinson: Lou??? O.o Göndör: mi a baj a Louval? Jobb mint a "göndör" becenév Louis Tomlinson: semmi bajom vele. Csak az anyukám hív így meg néha Boo-nak, főleg a haverjaim előtt. "Göndör a következőre áll...