**

420 24 0
                                    

-No co jest laska?-zadrwił DK gdy przebierałem koszulkę-gdzie zgubiłeś cycuszki?-dokończył a chłopcy którzy byli w szatni zaśmiali się oczywiscie oprócz ,,bohaterskiej paczki''. Jak zwykle pomógł mi S Coups.
-Daj mu spokuj DK-Warknal S Coups a ja ubralem koszulkę i spodenki.
-Bo co kurduplu?-Odezwał się chlopak.
-Bo będziesz miał problemy-zagroził Coups
- DK zostaw już ta panienke bo się poplacze...-dodał Seungkwan...
-Racja-odpowiedział i tylko uderzył Coupsa w ramie i przebral sie w strój.
Wszyscy poszliśmy na boisko,kilka razy dostałem piłką w brzuch,nogi,plecy a raz nawet w twarz. Wygladałem jakby ktoś mnie pobił,ponieważ źle się czułem po WF-ie wróciłem do domu cały obolały. Sięgnąłem po telefon i poszukałem na FB S coupsa,znalazłem go i zaprosiłem do znajomych,tak samo zrobiłem z Hoshim, Junem,Vernonem,Dino i Woozim. Szybko zaakceptowali zaproszenie więc napisałem do Wooziego.
Do Woozi:Cześć! Przyjdziesz z chłopakami do mnie po lekcjach?
Od Woozi: pewnie tylko podaj adres i zaraz po lekcjach będziemy u cb :)
Napisałem mu adres a o 16 cala piątka była u mnie w pokoju.
-Jak się czujesz?-zapytał najmniejszy gdy weszli do pokoju
-Nawet nieźle,gdyby nie to że boli mnie brzuch i głową i całe ciało - mruknalem zmęczony.
-Będzie dobrze - poglaskal mnie po plecach Vernon gdy usiadł obok mnie razem z resztą.
-No nie wiem...jutro nie przyjdę do szkoły - usiadłem z cichym jekiem.Czułem się źle,ale gdy zobaczyłem S Coupsa zrobiło mi się nieco lepiej. Siedzieliśmy z chłopakami u mnie w pokoju i gadaliśmy. Po jakichś dwóch godzinach chłopaki wrócili do siebie a ja zasnąłem.
*************************
Cześć misiaki! Macie tu rozdział,szkoda że nie komentujcie moich FF na czym mi zależy. Rozdziały będą dodawane systematycznie w czwartki. Mam nadzieję ze się spodoba.
☆Łezka☆

BAD AND GOOD GROUP ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz