-Synku jak się czujesz? - spytała mnie mama gdy weszła do mojego pokoju z ciepłą herbata,która położyła na stoliku nocnym.
-Już nieco lepiej,dzięki...-Usmiechnąłem sie słabo i wziąłem łyk napoju.
-Jak w nowej szkole?-Dociekała
-Może być...czsem dobrze,czasem źle -mruknąłem.
-Czemu źle? -zmartwiła się kobieta
-Bo mi dokuczaja -spuściłem głowę
-Kto ?-zmarszczyła brwi
-Szkolne łobuzy,a kto inny?-powiedziałem oschle-nie chce o tym mówić -dodałem i odwróciłem się plecami i nakrylem kołdrą.
-No dobrze,ale jutro mi powiesz?-spytała z litościa w głosie
-Może...,tylko daj mi już spokój.
Mama wyszła z pokoju a ja napisałem do Coupsa.
Do Coupsik: Hej przyjdziesz po lekcjach?
Od Coupsik: tak ale teraz mamy matme więc kończę i przyjdę z zeszytami :)
Do Coupsik: ok. Czekam...
Odłożyłam telefon i wstałem do łazienki ,zrobiłem swoje i pokierowałem do kuchni. Zrobiłem kanapki z szynką i serem i zaniosłem talerz do pokoju,usiadłem i zacząłem jeść. Gdy skończyłem zacząłem ogarniać pokój. Brudne ciuchy dałem do prania a czyste poskładałem i włożyłem do szafy. Pościerałem też kurze czego zwykle nie robię,zamiotłem i odkurzyłem podłogę i dywan,umyłem okna i posprzątałem ogólnie w pokoju. Dobra nie będę kłamać,pokój był czysty jak nigdy. Skończyłem sprzątać a chwilę później SCoups przyszedł z plecakiem do mojego pokoju,położył plecak na podłogę i usiadł na pościelone łóżko.
-Dobra....to masz zeszyty a ja już spadam...
-Zostań,proszę - powiedziałem błagalnym tonem.
- Po co?,przepiszesz zeszyty a potem mi je oddasz...po co mam zostać?
-Bo...*bo sie sie tobie zakochałem i chce patrzeć na twoją piękną twarz* mógłbyś mi wytłumaczyć to i owo...
-No dobrze,ale krótko bo muszę lecieć do babci...
-Do babci ?- zdziwiem się
-No tak...Bo jest sama i potrzebuje towarzystwa
-Aha...no to możesz iść...
*2godziny później *
Nudziłem sie w domu,skończyłem przepisywać zeszyty i zaniosłem je do Coupsa. Wieczorem odprawiłem wieczorną toaletę ,zjadłem kolację i położyłem sie spać.
*************************
Hej!mam nadzieję ze się podoba bo jakoś nie chce wam się komentować czyli jest dobrze? Następny rozdział za tydzień.KOMENTUJECIE i gwiazdkujcie
☆Łezka☆
CZYTASZ
BAD AND GOOD GROUP ✔
Fanfiction16 letni Yoon JeongHan przepisuje się do nowej szkoły,w której dokuczaja mu z powodu kobiecego wyglądu,szczególnie : -DK -Joshua -Woonwo -Mingyu -The8 -Seungkwan W jego obronie staja: -Woozi z młodszej klasy -Vernon -Hoshi -Jun - Dino -S Coups ...