******

279 12 0
                                    

Wróciłem zmieszany do domu,właśnie się dowiedziałem,że podobam się Wooziemu,ale jak mam mu powiedzieć że wolę Coupsa,skąd wie,ja podobam się Coupsowi,co jest duzym plusem jak dla mnie,ale co ważniejsze jak dopilnować by chłopakom z paczki nic się nie stało?!...Położyłam się i myślałem.
-JeongHan kolega do Ciebie! -krzyknął tata z salonu. Szybko zszedłem i wziąłem słuchawkę.
-Halo?
-Cześć tu Dino,wiesz już o Coupsie?-Spytał nieśmiało
-Tak...wiem, i wiem jeszcze kilka rzeczy które mnie niepokoją - Mruknałem
-Jakie rzeczy?-zdziwił się
-No naprzykład takie że,DK chce dopaść każdego z naszej paczki i załatwić tak jak S Coupsa-powiedziałem obojętnie
-Jak to,za co?!-wystraszył się
-No normalnie,za to że macie dobre serca i mnie bronicie...-usmiechnąłem sie mimowolnie.
-Mogę do Ciebie przyjść,pogadamy o tym..
-Pewnie,chodź czekam...-rozłączyłem się i poszedłem do łazienki się ,,odlać'',gdy skończyłem poprosiłem tatę by przyszykował jakieś przekąski i picie,ten się zgodził i zaczął coś przyrządzać.
Po 40 minutach zadzwonił dzwonek do drzwi,zszedłem i otworzyłem. Przywitałem kolegę usciskiem i zaprosiłem do swojego pokoju.
Gdy usiedlismy na łóżku zacząłem mu wszystko wyjaśniać tak jak Coups mnie. Gdy wyjaśniłem wszystko chłopak patrzał na mnie jakby zobaczył ducha. Poprosiłem go aby przekazał to innym z naszej paczki czyli Vernonowi,Junowo ,Hoshiemu i The8-towi. Jak powiedziałem tak Dino zrobił. Reakcja każdego była taka sam-zaskoczenie i strach...
*wieczorem*
Nie mogłem się skupić,ciągle myślałem o tym co sie działo dzisiaj,o Coupsie,O tym co powiedział mi Woozi,o tym co powiedział DK....o wszystkim...
*************************
Miłego czytania,sry za błędy
☆Łezka☆

BAD AND GOOD GROUP ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz