༺First Touch༻

503 41 30
                                    

Umarım beğenirsiniz, ilginizi çeker...
Yani... ne diyebilirim ki? İyi okunalar!

Not: Bu arada kapak için aklıma herhangi özel bir şey gelmedi... kötü gözüküyor olabilir... :/
Sizde genel olarak kapaklar iyi mi?

Sevecen yazarınız,
⚜Miss Mulgogi⚜

➼♪♫♬♪♩♫♬♪♩♫➼

Uzaklaşırken bana bıraktığın gerçekleşmemiş dileklerle,
Örtüyorum ettiğin yalan yeminlerin üstünü sözlerimle.
Buluyorum kendimi yine tüm çaresizliğimle,
Şeffaf hayallerimin parçalandığı yerde.

Bebeğim, ihtiyacım var sana,
Beni sardığın sahte kanatlarına.
Bin kere ölmüş olsam da yokluğunda,
Hayat bulurum tekrar her dokunuşunda.

''Kestik!'' sesiyle arkamı döndüm. Kamera yüzümden uzaklaşırken ekrandan beni izleyen yönetmene döndüm. ''Sorun nedir?'' diye sordum.

Yönetmen başını iki yana salladı. Klip çekiminin iyi gittiğini düşünüyor olsam da sürekli bir sorun olduğunu düşünerek bölüyordu. Haftalardır aynı yerde dönüp duruyorduk.

''Ya, Donghae-ah, bu şarkı sana neyi çağrıştırıyor?'' diye sordu.

Yine başlıyorduk. Tek elimi enseme koyup ''Nota çıkışlarımda bir sorun yok, sesimde de bir sorun yok, koreografide de hata yapmadım. Neden bu kadar zorluyorsunuz?'' diye sordum. Aynı şarkıyı o kadar çok söylemiştim ki, sesim çatlayacaktı yakında.

Yönetmen ayağa kalkıp yanıma gelerek ''Bak, eğer istenilen duyguyu veremezsen bu şarkı tutmaz. Anlıyor musun? Şarkıyı şarkı yapan duygusudur. Sanatçı duyguyu yaratır, dinleyici yorumlar. Böylece mükemmeliyet oluşur.'' dedi.

Uzun uzun verdiği öğütleri dinlemekten gerçekten yorulmuştum. Normalde insanlara karşı her ne kadar nazik ve anlayışlı olsam da bu adama karşı tüm anlayışım tükenmişti.

''Heechul-ssi'' dedim. ''Zaten defalarca bu kaydı yaptık. Her seferinde beğenmiyorsunuz, bağırıp duruyorsunuz.''

''Ne yani söyleyemiyorsun diye suç benim mi?'' diye sordu ukalalıkla.

Sesime laf etmesinin üstüne tam ağzımı açıyordum ki menajerimin sesi beni durdurdu. Güler yüzle yanıma gelerek ''Ah, Heechul-ssi gerçekten özür dileriz. Kendisi bu aralar albüm hazırlığından dolayı çok gergin. Mazur görün.'' dedi.

Kontrolden çıkmamı engellediğini biliyordum ve onun için zor olmalıydı. Her zaman bana göz kulak olmuştu ve devam ediyordu. Yine de neden bu huysuz adamla anlaştığımızı anlamıyordum.

Leeteuk bana baktıktan sonra gülümseyerek ''Biraz molaya ihtiyacı var sadece.'' diye yalan söyledi. Bu bakıştan sonra benimle konuşup uzun bir nutuk dinleyeceğimi biliyordum.

Heechul ''İdollerin yaptığı kaprislere gelemiyorum, bu işi boşu boşuna uzatıyoruz. Eksik olan parçayı tamamlayabileceğini düşündüğüm birisini davet ettim. Belki yardımı dokunabilir. Görüp görebileceğin en iyi dansçı ve koreograflardan.'' dedi.

Duraksadım. Kötü bir şey söylememek için dilimi ısırıp bekledikten sonra yavaşça ''Benim şarkıma, benim klibime, benim iznim olmadan birisini mi dahil ettiniz?'' diye sordum. Bu rahatlık nereden geliyordu? Eski günlerdeki kadar iyi olmasam bu şekilde aşağı göremezlerdi.

Leeteuk başıyla onaylarken ''Evet, başka şekilde bu işi bitiremeyiz. Hangi noktadan bakarsan bak eksik bir şeyler var, Donghae. Sonuçta düşündüğümüz şey senin yararına.'' dedi.

TOUCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin